> تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند | قم نیوز
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 69218
منبع : خبرگزاری مهر
اخبار کوتاه از هندبال قم؛

تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند

قم نيوز : مسابقات هندبال رده‌های سنی پایه قم به پایان رسید و تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شدند.
تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند
تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند

اخبار کوتاه از هندبال قم؛
تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند
تیم‌های برتر هندبال قم در رده‌های سنی پایه مشخص شدند

قم - مسابقات هندبال رده‌های سنی پایه قم به پایان رسید و تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش قم نیوز مسابقات هندبال رده‌های سنی پایه استان قم خاتمه یافت و تیم‌های فعال هندبال قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با هم رقابت کردند و در پایان تیم‌های برتر مورد قدردانی هیئت هندبال استان قم قرار گرفتند.

در این مسابقات در رده سنی نونهالان پسر تیم سوهان دلیر به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های پژوهش یک و آکادمی هومر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در رده سنی نوجوانان مقام نخست به تربیت بدنی ناحیه یک رسید و ثامن و پژوهش دوم و سوم شدند.

در مسابقات رده سنی نونهالان دختر استان قم، تیم ناحیه ۳ آموزش و پرورش صاحب مقام اول شد و شایان گستر و اورنیا در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند و در رده سنی نوجوانان دختر، ناحیه ۳ قهرمانی خود را تکرار کرد و باشگاه سه گام تا سکو نایب قهرمان شد و تیم اورانیا به مقام سوم رسید.

انتصاب کشوری نایب رئیس هیئت هندبال قم

هیئت هندبال استان قم اعلام کرد ریحانه سعادتمند نایب رئیس هیئت هندبال استان قم به عنوان نایب رئیس هندبال بانوان منطقه ۲ کشور منصوب شده است.

این سمت شامل سازماندهی مسابقات رده‌های سنی مختلف هندبال دختران برای استان‌های منطقه ۲ کشور است.

فدراسیون هندبال مسابقات رده‌های سنی مختلف را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند که استان‌های حوزه مرکز کشور در منطقه ۲ قرار گرفته‌اند.

حضور ۲ هندبالیست قمی در ترکیب تیم قهرمان دسته اول

مسابقات هندبال دسته اول بانوان کشور در حالی به میزبانی کازرون در استان فارس به پایان رسید که ۲ دختر هندبالیست قمی در ترکیب تیم میزبان حضور داشتند.

فاطمه مریدی به عنوان دروازه بان به همراه فاطمه راد صفت بازیکنان قمی بودند که در این مسابقات تیم هندبال کازرون را همراهی می‌کردند.

حضور این ۲ بازیکن قمی به تیم کازرون کمک کرد تا قهرمانی مسابقات دسته اول کشور را جشن بگیرد. راد صفت و مریدی، محصولات باشگاه صاحب نام هدف پویان جوان قم هستند که به دلیل مشکلات مالی ۲ سال است توانایی حضور در لیگ برتر را ندارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfc0dv.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما