يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 69219
منبع : خبرگزاری مهر

حریفان تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور مشخص شدند

قم نيوز : حریفان تیم تیراندازی قم در لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور مشخص شدند.
حریفان تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور مشخص شدند
حریفان تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز چندی پیش هیئت تیراندازی استان قم از اولین حضور بانوان تیرانداز قمی در لیگ برتر تیراندازی زنان کشور خبر داده بود و برگزاری مراسم قرعه کشی نشان داد این وعده عملی شده و تیم استان قم به این سطح راه یافته است.

تیم تیراندازی بانوان قم فصل گذشته در لیگ دسته اول کشور حضور داشت که نتوانست به لیگ برتر صعود کند اما پس از انصراف یکی از تیم‌ها، به طور خودکار سهمیه حضور در لیگ برتر به تیم تیراندازی استان قم می‌رسید و در نهایت این اتفاق مهم، محقق شد.

بر این اساس و طبق قرعه کشی صورت گرفته، تیم تیراندازی بانوان قم با تیم‌های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، پاس، هیئت قزوین، هیئت خراسان رضوی و هیئت همدان همگروه شده است و مسابقات خود را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کند.

هفته نخست لیگ برتر تیراندازی به میزبانی هیئت قزوین در بخش بانوان از ۶ مهرماه در محل سالن ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی در تهران برگزار می‌شود و تیم هیئت تیراندازی قم قرار است با تیمی متشکل از تیراندازان جوان و بومی خود که مستعد و جویای نام هستند در این مسابقات شرکت کند.

استان قم سال گذشته، تیم تیراندازی نظام مهندسی قم را در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور داشت که چندی پیش اعلام شد این تیم به دلیل نبود حامی مالی و کافی نبودن بودجه خود امسال توانایی حضور در لیگ برتر را ندارد با این وجود هیئت تیراندازی استان قم در تلاش است بتواند امسال بار دیگر در لیگ برتر مردان حاضر باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyx93.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما