يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 69231
منبع : خبرگزاری تسنیم

نخستین پیروزی صبای قم در لیگ برتر رقم خورد

قم نيوز : تیم فوتبال جوانان صبای قم به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر دست‌ یافت.
نخستین پیروزی صبای قم در لیگ برتر رقم خورد
نخستین پیروزی صبای قم در لیگ برتر رقم خورد
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال جوانان صبای قم که نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور تجربه می‌کند عصر امروز در خانه میزبان حریف خود بود.

در هفته دوم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور از ساعت 17 امروز دو تیم صبای قم و شاهین شهرداری بوشهر در چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان برابر هم صف‌آرایی کردند.

شاگردان داود عاصم آبادی در تیم صبا که هفته نخست با نتیجه سه بر صفر مغلوب شده بودند این هفته برای جبران ناکامی‌ها پا به میدان گذاشتند و از همان ابتدا کار صبایی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند.

در نیمه نخست مسابقات توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و تنها چند موقعیت نه‌چندان خطرناک توسط فوتبالیست‌های قمی خلق شد که ثمری نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بوشهری‌ها چشم به کسب یک امتیاز از این بازی دوخته بودند و با اجرای کارهای دفعی سعی داشتند بازی را کنترل کرده و اجازه موقعیت‌سازی به تیم حریف را ندهد که تا حدی موفق ظاهر شدند.

اما در اواسط نیمه دوم مهدی یعقوبی با یک گل سه امتیازی شادی را برای اردوی صبایی‌ها به ارمغان آورد تا نخستین گل جوانان صبا در لیگ برتر در همین مسابقه به ثبت برسد.

اصغر زرگر در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: تیم جوانان صبا در فصل جدید یک تیم بومی آینده داری است که قطعاً حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرپرست تیم جوانان صبای قم گفت: 70 درصد بازیکنان فصل گذشته ما به علت تغییر رده سنی دیگر در اختیار تیم نیستند و این در ابتدا کمی کار ما را سخت کرده چرا که هماهنگی بازیکنان جدید کمی زمان می‌برد.

وی درباره تغییر محل برگزاری مسابقه از ورزشگاه تختی به حیدریان توضیح داد: ورزشگاه تختی به علت استاندارد نبودن به تائید ناظران فدراسیون نرسید و ما دو ورزشگاه حیدریان و یادگار امام را برای برگزاری مسابقات معرفی کردیم.

وی بیان کرد: تا پایان فصل جاری لیگ برتر جوانان کشور تمامی مسابقات تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار خواهد شد و از تمام هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم یار دوازدهم ما در زمین باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6uni.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما