دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 69277
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برنامه های هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد

قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در طی مراسمی برنامه های هفته دفاع مقدس در قم را تشریح کرد.
برنامه های هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برنامه های هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی در قم برگزار شد، هفته دفاع مقدس را قطعه نورانی از تاریخ ملت ایران دانست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک جنگ همه جانبه و بین المللی علیه ملت ایران بود، اظهار داشت: همه حوادث پیش روی ملت ما ذیل دفاع مقدس تعریف می شود و لذا باید به آن توسل و از نقاط قوتش استفاده کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه شعار ما امسال از «ما می توانیم» به «ما توانسته ایم» تغییر پیدا کرده است گفت: پیام این شعار این است که اگر شاخص های حاکم بر دفاع مقدس را در کشور حاکم کنیم هیچ گاه شکست نخواهیم خورد و این شاخص ها را در هر میدانی به کار ببریم سربلند ازآن بیرون می آییم.

وی اطاعت از ولایت فیقه و وحدت ملت را از جمله شاخص های دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: با وجود هجمه سنگین جنگ فرهنگی دشمن در بسیاری مسائل پیشرفت کرده ایم و در گسترش علم، تحقیقات و فناوری جزء کشور های نخست دنیا قرار گرفته ایم.

سردار احمدی با اشاره به اینکه دشمن خیلی تلاش کرده است که بین ملت و فرهنگ دفاع مقدس فاصله ایجاد نماید عنوان کرد: این فرهنگی نجات بخش است و در هر عرصه ای آن را به کار ببریم می توانیم سربلند خارج شویم.

وی  افزود  با توجه به اینکه درصد بالایی از جامعه کسانی هستند که دفاع مقدس را درک نکردند و باید تلاش کرد تا آن رسالت شهدا و راه و رسم آن ها را  تببین کرد : در هفته دفاع مقدس این هدف دنبال می شود.

رژه نیرو های مسلح در قم همزمان با سراسر کشور

وی بیان کرد: 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس در استان قم همزمان با سراسر کشور رژه و نمایش قدرت و اقتدار نیروهای مسلح را در بلوار پیامبر اعظم(ص) خواهیم داشت.

سردار احمدی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز غدیر سپاه و برگزاری محفل محراب تا معراج را از دیگر برنامه های این هفته نام برد و گفت: بیش از 95 درصد رزمندگان ما از مساجد اعزام می شدند لذا باید در جهت احیا جایگاه و منزلت مساجد تلاش شود و سپاه نیز در این راستا اقداماتی را انجام داده است.

معرفی دانش هسته ای فردو در نمایشگاه دفاع مقدس

وی معرفی دانش هسته ای فردو و نیز معرفی دستاورد های  انقلاب و دفاع مقدس در قالب نمایشی با عنوان مردان آسمانی را از برنامه های جدید در نمایشگاه دفاع مقدس امسال برشمرد و افزود: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و حضور با شکوه نیروهای مسلح در نماز جمعه و رزمایش تبیینی فرهنگی توسط گویندگان توانمندی که دفاع مقدس را درک کرده اند از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه زیر ساخت مقاومت ما از فرهنگ و باور ها شروع می شود تصریح کرد: دشمن با تمام توان بسیج شده که ما باور های مسلم خود را به فراموشی بسپاریم؛ تحریم چیز جدیدی نیست و از زمان جنگ وجود داشت اما امروز اثر روانی آن بیشتر شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0uni.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما