پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب : 69328
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم همکاری عزاداران حسینی برای تامین نظافت شهر در ایام تاسوعا و عاشورا

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای خدمات رسانی به عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا، بر لزوم همکاری عزاداران حسینی برای تامین نظافت شهر در این ایام تاکید کرد.
لزوم همکاری عزاداران حسینی برای تامین نظافت شهر در ایام تاسوعا و عاشورا
لزوم همکاری عزاداران حسینی برای تامین نظافت شهر در ایام تاسوعا و عاشورا
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به استقرار ستاد اطلاع‌رسانی و خدمات رسانی شهرداری منطقه دو در میدان نبوت در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: تدابیر لازم برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی در این ستاد اندیشیده شده است.

وی با اشاره به سیاه‌پوش کردن معابر سطح منطقه و نصب المان‌های ویژه محرم گفت: با توجه به یکپارچه شدن بحث ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی، افرادی که درخواست استقرار ایستگاه صلواتی داشته‌اند مجوزهای لازم به آنها ارائه شده است.

شهردار منطقه دو قم هماهنگی با هیئات مذهبی منطقه برای تامین نظافت شهری و نظم و انضباط عزاداری‌ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: توزیع کارتن‌پلاست و کیسه زباله نیز بین ایستگاه‌های صلواتی صورت گرفته تا کمترین مشکل در تامین نظافت شهری در این روزها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری عزاداران حسینی برای تامین نظافت شهر در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: استفاده از خاک اره و... برای نظافت در زمان ذبح نذورات را نیز در دستور کار داریم.

رحیمی با تاکید بر آماده باش کلیه نیروهای ستادی و خدماتی در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن نماز ظهر تاسوعا و عاشورا توزیع مهر بین عزاداران صورت خواهد گرفت و فضایی برای اقامه یکپارچه نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا آماده سازی شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6xn-.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما