پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 69329
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

صدور بیش از 100 مجوز برای تشکیل ایستگاه صلواتی در منطقه یک

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم گفت: بیش از 100 مجوز ایستگاه صلواتی تاکنون در منطقه صادر شده است.
صدور بیش از 100 مجوز برای تشکیل ایستگاه صلواتی در منطقه یک
صدور بیش از 100 مجوز برای تشکیل ایستگاه صلواتی در منطقه یک
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم از آماده‌باش 150 نیرو در هر شیفت کاری برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: مهم‌ترین محدوده‌های خدمات رسانی منطقه شامل چهل‌اختران، بلوار پیامبر اعظم، حسینیه شهدا، گلزار شهدا، میدان میر و هیات فاطمیون است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 100 مجوز ایستگاه صلواتی تاکنون در منطقه صادر شده است افزود: ستاد منطقه نیز در این ایام در تقاطع عماریاسر و آذر فعال خواهد بود و خدمات رسانی به عزاداران انجام می‌شود.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه برای سیاه‌پوش کردن سطح منطقه حدود 400 میلیون ریال خرید پارچه مشکی صورت گرفته است گفت: برای اقامه باشکوه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا نیز فضای لازم آماده سازی شده و توزیع مهر و سجاده بین عزاداران حسینی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات، جرثقیل، بالابر و... در محدوده ستاد شهرداری منطقه یک افزود: تانکر آب برای وضوی عزاداران و 70 عدد کارتن پلاست و 120 کیلو کیسه زباله نیز آماده شده تا نظافت در این ایام تامین شود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به برگزاری رژه هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم گفت: برای روز رژه دفاع مقدس هم تامین داربست محدوده میدان رژه و خط کشی مقابل سن رژه در بلوار پیامبر اعظم توسط شهرداری منطقه در حال انجام است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3paq.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما