جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : 69348
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بیانیه حامیان طلبه مظلوم محمد تولایی

قم نيوز : حامیان طلبه مظلوم محمد تولایی، خطاب به نهادهای حوزوی و مسئولین کشوری، بیانیه ای صادر کردند.
بیانیه حامیان طلبه مظلوم محمد تولایی
بیانیه حامیان طلبه مظلوم محمد تولایی
به گزارش قم نیوز متن بیانیه حامیان طلبه مظلوم محمد تولایی توسط ضارب ناشناس مضروب شد و به لقاء الله رسید به این شرح است:

محضر زعمای بزرگوار حوزه علمیه و مسئولین محترم کشوری

سلام علیکم

طلبه مظلوم محمد تولایی توسط ضارب ناشناس مضروب شد و به لقاء الله رسید

1-  درخواست ما از مسئولین قضایی این است که سریعتر ضارب ناجوانمرد را پیدا کنید و او را به اشد مجازات برسانید و گزارشی از پیگیری ها را به گوش عموم مردم و طلاب برسانید.

2-  از مسئولین دولتی درخواست داریم ضمن تفقد از خانواده این طلبه مظلوم و ثبت اسم او در بنیاد شهید، با پیگیری و کار شبانه روزی برای مردم، کم کردن فاصله خود و مردم، پاسخگویی در قبال وضع اقتصادی موجود و توجه به راهنمایی های رهبر انقلاب حفظه الله در همه زمینه ها خصوصا مسائل اقتصادی زمینه بغض و سرخوردگی اجتماعی مردم را از بین ببرند و دشمن ملت را در زمینه اقتصادی ناکام بگذارند.

3- از مسئولین حوزه درخواست داریم گزارش کاملی از پیگیریهای مختلف انجام شده توسط مسئولان حوزه خراسان و قم با کار رسانه ای مطلوب به گوش عموم طلاب اقصی نقاط کشور برسانند و ناراحتی طلاب را برطرف کنند.

4- از جامعه مدرسین، مجمع نمایندگان طلاب، ائمه جمعه، مدرسین معروف درخواست داریم با ارسال پیام تسلیت به خانواده ایشان و عموم طلاب مراتب همدردی خود را به گوش خانواده ایشان و عموم طلاب برسانند.

5- از مدیر حوزه علمیه درخواست داریم با گرفتن وقت رسمی از صدا و سیما مثل رئوسای قوای سه گانه و ارائه گزارش سالانه رسمی در تلوزیون، و هماهنگی ویژه با رسانه های ارزشی به شرح خدمات طلاب و حوزه های علمیه در هر سال مبادرت بورزند و با ارائه گزارش عملکرد سالانه پاسخگوی شبهات رایج مردم نسبت به عموم طلاب و حوزه ها باشند

6- از رییس صدا و سیما و مسئولین رسانه های ارزشی درخواست داریم با مصاحبه با افراد مختلف حوزوی و ارائه در اخبار رسمی، برنامه های پر بازدید و برنامه های مستند و میزگردهای علمی و همچنین با ساخت فیلمهای مناسب خدمات مختلف طلاب را در تمام سطوح و ابعاد برای مردم مجسم کنند و اطلاعات مردم را نسبت به خدمات این نهاد دینی به سطح لازم و کافی برسانند.

از خداوند متعال برای خانواده تولایی صبر و برای مسئولین درایت و تدبیر مسئلت داریم

و السلام

۱۳۹۷/۶/۲۹

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjotem.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما