شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 69367
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

رژه اقتدار نیروهای مسلح در قم

قم نيوز : مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
رژه اقتدار نیروهای مسلح در قم
رژه اقتدار نیروهای مسلح در قم
به گزارش قم نیوز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم پیش از ظهر امروز در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم، فرماندهان نیروهای ارتش مستقر در استان، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و پس از آن سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم به همه مهمانان مراسم خوشامد گفت.

فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) قم در این مراسم با اشاره به ظرفیت عظیم دفاع مقدس گفت: برخی می‌خواهند که القا کنند که کشور به بن بست رسیده است که این گونه نیست. هفته دفاع مقدس یادگار امام خمینی(ره) است و در دوران جنگ تحمیلی شاهد اعتماد امام راحل به جوان‌های بیست و چند ساله برای فرماندهی لشکرهای نظامی بودیم و آن‌ها با سربلندی از امتحان خود خارج شدند.

وی ادامه داد: مدیریت صحنه جنگ تحمیلی با آمریکا بود و این کشور به صدام برای مقابله با ایران امکانات داد، اکنون مرزهای ما برای درگیری با جبهه استکبار به 2 هزار کیلومتری خرمشهر رسیده است.

آیت‌الله سعیدی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به لزوم اقتدار نظامی کشورمان اظهار کرد: کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزیدیان هستند، دنیا اقتدار کشورمان را می‌بیند و آرزوی ملاقات با ما را دارد.

امام جمعه قم افزود: در عصر غیبت هم برای تعجیل در فرج امام زمان(ع) دعا می‌کنیم و هم با تقویت نظامی خودمان، دشمنان را در هراس می‌اندازیم.

در آخرین بخش این مراسم گروهان‌های نمونه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان قم، نیروی انتظامی و نواحی مختلف بسیج با رژه از مقابل جایگاه، اقتدار و آمادگی خود را نمایش دادند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0eni.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما