يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 69441
منبع : خبرگزاری مهر
در آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان؛

تیم ووشوی قم به دیدار «سپاه کرمانشاه» و «کارون خرمشهر» می‌رود

قم نيوز : فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان از چهارشنبه آغاز می‌شود و تیم ووشوی استان قم به دیدار تیم‌های سپاه کرمانشاه و کارون اروند خرمشهر می‌رود.
تیم ووشوی قم به دیدار «سپاه کرمانشاه» و «کارون خرمشهر» می‌رود
تیم ووشوی قم به دیدار «سپاه کرمانشاه» و «کارون خرمشهر» می‌رود
به گزارش قم نیوز فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان کشور در حالی از روز چهارشنبه ۴ مهر گشایش می‌یابد که تیم ووشوی بانوان قم پس از وقفه‌ای ۲ ساله بار دیگر وارد لیگ برتر می‌شود.

ووشوکاران بانوی قمی که با استقرار کادر جدید مدیریتی در هیئت ووشوی استان قم بار دیگر به لیگ برتر بازگشته‌اند با ترکیبی از نفرات بومی در دو بخش تالو و ساندا برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

بر این اساس تیم هیئت ووشوی قم روز چهارشنبه در دیداری از هفته اول به مصاف تیم سپاه کرمانشاه می‌رود و سپس در مسابقه خود از هفته دوم این رقابت‌ها برابر تیم ووشوی کارون اروندخرمشهر صف آرایی می‌کند.

در فصل جدید لیگ ووشوی بانوان که در تهران برگزار خواهد شد در گروه نخست تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اروند خرمشهر، سپاه کرمانشاه، هیئت ووشوی قم و هیئت کردستان حضور دارند.

در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، هیئت ووشوی مشهد، هیئت ووشوی شبستر، هیئت ووشوی البرز، هیئت ووشوی تهران و هیئت ووشوی کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو در نحوه جدید برگزاری لیگ برتر ووشوی بانوان، ۱۱ تیم حاضر در رقابت‌ها در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی راه پیدا کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfo09.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما