دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 69451
منبع : خبرگزاری ايرنا
مرکز مدیریت حوزه های خواهران:

حرکت های ددمنشانه نمی تواند جو ناامنی در کشور حاکم کند

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای آورده است: حرکت های ایذایی و ددمنشانه دشمنان که با نام شریعت، تیغ تیز بر چهره نورانی دین اسلام می کشند و خوی وحشی گری خود را به نمایش می گذارند نخواهد توانست جو ناامنی در منطقه و ایران با صلابت حاکم کند.
حرکت های ددمنشانه نمی تواند جو ناامنی در کشور حاکم کند
حرکت های ددمنشانه نمی تواند جو ناامنی در کشور حاکم کند
به گزارش قم نیوز در این بیانیه که روز دوشنبه  آمده است: حمله تروریستی و اقدام وحشیانه جیره‌خواران و مزدوران استکبار جهانی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را نشان داد.

بیانیه حاکی است: دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد؛ ملت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این بیانیه، این اقدام وحشیانه تروریستی را بشدت محکوم کرده و این حادثه دردناک را به رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، خانواده معظم ‌شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران تسلیت گفته و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسالت کرده است.

یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز، سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdceze8p.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما