دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 69465
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد:

آماده باش ناوگان اتوبوسرانی با آغاز سال تحصیلی جدید

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بر آماده باش ناوگان اتوبوسرانی با آغاز سال تحصیلی جدید برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
آماده باش ناوگان اتوبوسرانی با آغاز سال تحصیلی جدید
آماده باش ناوگان اتوبوسرانی با آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش قم نیوز حسین مومنی موحد با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی تمهیدات لازم برای آغاز تحصیلی را اندیشیده و ناوگان در این ایام در حالت آماده باش هستند، اظهار کرد: روز اول مهر تمام ناوگان و رانندگان و بازرسان آماده باش بودند و هفته گذشته هم جلسات با شرکت‌ها داشتیم تا نظافت و آماده‌سازی خودروها انجام شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه قبل از آغاز مهرماه 200 دستگاه اتوبوس درون شهر نظافت شد، گفت: در روز اول مهرماه با تمام ناوگان فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان خصوصا دانش‌آموزان انجام شد.

مومنی موحد با بیان اینکه 31 شهریورماه بیمه 50 دستگاه اتوبوس درون شهری تمام شده بود، تصریح کرد: به سرعت اقدامات لازم صورت گرفت تا بیمه این ناوگان تمدید شده و بتوانند از اول مهر خدمت رسانی به شهروندان داشته باشند.

وی اظهار کرد: در این ایام 248 دستگاه بخش خصوصی 50 دستگاه اتوبوس ملکی و 60 دستگاه مینی بوس خدمات رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعال شدن سرویس‌های شهاب دانش و حوزه علمیه و جامعه‌الزهرا و خدمات‌رسانی به دانش‌جویان و طلاب خبر داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjixem.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما