دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 69472
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد؛

ثبت نام از نامزدهای انتخابات ۴ هیئت ورزشی در قم

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از ثبت نام برای تعیین رؤسای جدید ۴ هیئت ورزشی استان قم خبر داد.
ثبت نام از نامزدهای انتخابات ۴ هیئت ورزشی در قم
ثبت نام از نامزدهای انتخابات ۴ هیئت ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز حسن عابدی اظهار داشت: انتخابات هیئت‌های ورزشی هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود و رؤسای هیئت‌های ورزشی در این بازه زمانی امور هیئت‌ها را بر عهده می‌گیرند و پس از پایان هر دوره ۴ ساله نسبت به ثبت نام از نامزدهای جدید ریاست اقدام می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایان دوره مسئولیت ۴ هیئت ورزشی شامل هیئت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی، ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، تنیس روی میز و تکواندو، ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت‌ها آغاز شده است.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بر این اساس، متقاضیان ثبت نام برای احراز ریاست هیئت‌های ورزشی باید با در دست داشتن مدارک لازم به دفتر امور مجامع هیئت‌های ورزشی مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها مراجعه کنند.

عابدی بیان داشت: ساختار اعضای مجمع هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان تدوین می‌شود و پس از هماهنگی با فدراسیون مربوطه، مجمع انتخابات آن رشته با حضور رئیس یا دبیر آن فدراسیون و نامزدهای انتخابات برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در تابستان امسال مجمع انتخابات چند هیئت ورزشی برگزار شد و چند هیئت ورزشی نیز در نوبت برگزاری مجمع انتخابات قرار دارند به طوری که در هیئت‌های بدمینتون و ووشو، این مجامع برگزار شد و در هیئت والیبال نیز این موضوع در دست اقدام است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchikn-.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما