شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 69646
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام شهرداری قم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

قم نيوز : شهرداری قم با صدور پیامی فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک گفت.
پيام شهرداری قم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
پيام شهرداری قم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
به گزارش قم نیوز شهرداری قم با صدور پیامی فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک گفت.

متن پیام شهرداری قم به این شرح است:

آتشنشاني شغل نيست بلكه عشق به خدمت و انسانيت است. گذشتن از خود، دلاوري و رشادت در مسير حفظ جان ديگران است و كساني كه در اين راه قدم ميگذارند جان خود را در معرض خطر قرار مي دهند تا ديگران در آسايش باشند.

آتشنشانان در جايگاه سرباز حافظ جان و مال مردم هستند؛ همانگونه كه سربازان و نيروهاي مسلح در مرزها حافظ تماميت ارضي كشور هستند، آتشنشانان نيز در شهرها، روستاها و جاده ها خود را به خطر مي اندازند تا جان و مال مردم در خطر نيافتد.

مساله اي كه به مناسبت اين روز بايد مد نظر داشت اين است كه پيشگيري و آموزش در اولويت فعاليت هاي آتشنشاني قرار گيرد. همانگونه كه امروز آموزش هاي عمومي در جامعه افزايش يافته در زمينه ايمني و آتش نشاني نيز بايد آگاه سازي عمومي در اولويت قرار گيرد. مهم ترين بعد حفظ جان و ايمني مردم در همين مساله نهفته است؛ ابعاد ايمني ساختمان ها، اماكن، خودرو و حتي ايمني شخصي بايد به مردم اطلاع رساني شده و نهادهاي فرهنگساز و قانونگذار نيز در زمينه متخلفان در زمينه حفظ شاخص هاي ايمني بايد جدي تر عمل كنند. اگر شهر ايمن باشد و مردم آگاه شوند قطعا خسارات جاني حوادث بسيار اندك تر از امروز خواهد بود.

شهرداری قم ضمن تبريك اين روز به تمام خدمتگذاران مردم در مجموعه سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني و گراميداشت ياد شهداي آتشنشان، از خداوند متعال توفيق روزافزون ايشان در جايگاه خدمت و سربازي ملت را خواهان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaiini.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما