چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 70047
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته در قم / 2 كاراته‌كاي قم در تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از برگزاري نخستين دوره مسابقات قهرماني و انتخابی المپیاد استعدادهای برتر کاراته در قم خبر داد.
برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته در قم / 2 كاراته‌كاي قم در تيم ملي
برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته در قم / 2 كاراته‌كاي قم در تيم ملي
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها از نوزدهم مهر ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با حضور استعدادهای برتر کاراته قم در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری یک دوره آموزش داوری اشاره و ابراز کرد: استاژ داوری هیات کاراته قم با حضور تعداد 55 شرکت کننده همزمان به شکل تئوری و عملی در خانه کاراته قم برگزار شد و مسوولیت تدریس آن را داور مطرح کاراته قم یعنی حسن عباس‌زاده بر عهده داشت.

رئیس هیأت کاراته استان قم سپس به حضور دو کاراته‌کای قم در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران اشاره و بیان کرد: این اردو طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته به میزبانی هیأت سمنان برگزار می‌شود و از قم دو کاراته‌کا در اوزان منهای 60 و 84 کیلوگرم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته امید ایران از ۲۱ مهر ماه در سمنان برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای ملی‌پوش زیر نظر ستاره سابق کاراته قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی یعنی مجید عبدالحسینی به تمرین می‌پردازند.

برخوردار با بیان اینکه این اردو تا روز پنجشنبه 26 مهر ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مرتضی نعمتی شاگرد استاد خلیلی با سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا در وزن منهای 60 کیلوگرم و امیرحسین حجازی‌راد شاگرد استاد عبدالحسینی در وزن منهای 84 کیلوگرم نماینده‌های قم در این اردو به شمار می‌روند.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان میدان مهمی است که کاراته‌کاهای تیم ملی امید ایران خود را مهیای حضور در آن می‌کنند، در حالی که این پیکارها آبان ماه امسال به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، ضمن اینکه امیر مهدی‌زاده مسابقات جهانی اسپانیا را پیش‌رو دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqvnq.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما