پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 70073
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام ذوالنور: وزارت نیرو در تخصیص آب به قم توجه ویژه داشته باشد

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع آب زیرزمینی استان محدود است و به همین دلیل وزارت نیرو برای توسعه فضای سبز در استان باید توجه ویژه ای به قم در زمینه تخصیص آب داشته باشد.
وزارت نیرو در تخصیص آب به قم توجه ویژه داشته باشد
وزارت نیرو در تخصیص آب به قم توجه ویژه داشته باشد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعت آب و برق استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به لزوم افزایش فضای سبز در استان قم اظهار کرد: با توجه به وضعیت گرمای هوای این استان، باید فضای سبز قم توسعه پیدا کند و این مساله اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: منابع آب زیرزمینی استان محدود است و به همین دلیل وزارت نیرو برای توسعه فضای سبز در استان باید توجه ویژه ای به قم در زمینه تخصیص آب داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه گردشگری بدون توجه به مساله فضای سبز ممکن نیست و به همین دلیل در هر جایی از استان قم که مجور تاسیسات گردشگری صادر می‌شود، باید به مساله فضای سبز و تامین آب موردنیاز برای این فضا نیز توجه لازم شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران استان قم حمایت‌های لازم را از بخش صنعت دارند و این مساله باید در بحث آب نیز تکرار شود و مدیران این استان عزم جدی را در بحث حمایت از بخش آب قم داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwz9u.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما