جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 70320
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته / قم ميزبان مربيان كاراته ايران

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از برگزاري مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر كاراته دختران و ميزباني قم از مربيان كاراته ايران خبر داد.
برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته / قم ميزبان مربيان كاراته ايران
برگزاري المپياد استعدادهاي برتر كاراته / قم ميزبان مربيان كاراته ايران
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: قم به واسطه میزبانی از دوره دانش‌افزایی مربیان منطقه هشت کاراته ایران پذیرای مربیان کاراته کشور است، در حالی که این دوره طبق تقویم فدراسیون کاراته به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مربیانی از استان‌های مرکزی، البرز، قم و قزوین در این دوره، بیان کرد: غلامرضا دباغیان سرمربی با سابقه کاراته قم که نزدیک به دو دهه هدایت تیم‌های ملی ایران را بر عهده داشته همراه با یوسف گرشاسبی، مسعود همایون‌پور، قاسم شهرجردی، اعظم خانی و لاله صمدی مدرسین این دوره محسوب می‌شوند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به نحوه برگزاری این دوره، افزود: این دوره آموزشی در قالب دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و حضور تمامی مربیان در این دوره اجباری است، همچنین مربیانی که در این دوره حاضر نشوند امکان شرکت در دوره‌های ارتقای مربیگری را ندارند.

وی سپس به برگزاری مسابقات انتخابی کاراته المپیاد استعدادهای برتر در قم اشاره و بیان کرد: این پیکارها طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و کاراته‌کاهای ایثار قهرمان شدند.

برخوردار اضافه کرد: در رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده در این دوره، باشگاه کاراته ایثار قم با کسب سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، باشگاه کاراته نارنج با یک طلا، یک نقره و یک برنز در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه کاراته پوریای ولی با یک طلا و دو برنز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان به برترین‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوانان مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کاراته قم اشاره و اظهار کرد: در رده سنی نونهالان این دوره فاطمه یزدانی، سارا پاداش و فاطمه حسنی  و در رده سنی نوجوانان راضیه دده‌بیگی، سارا محقق و نگین دریس قهرمان شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgfbz.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما