يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 70388
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی: نباید به خارج کشور چشم امید داشت

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به وعده‌هایی که به مردم می دهند پایبند باشند، گفت: در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازنشستگان تذکراتی به مسؤولان داده و مشکلات مطرح شده را به گوش مسؤولان می رسانیم.
درباره مشکلات مردم به مسؤولان تذکر داده‌ام/نباید به خارج کشور چشم امید داشت
درباره مشکلات مردم به مسؤولان تذکر داده‌ام/نباید به خارج کشور چشم امید داشت
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کانون بازنشستگان لشکری و کشوری با اشاره به اینکه نمی توان منکر تاثیر تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی کشور شد بیان کرد: البته باید این نکته را مورد تاکید قرار داد که اگر مسؤولان نسبت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی اهتمام داشته باشند بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی با انتقاد از ضعف مدیریت در کشور گفت: کشوری که سرمایه بسیاری داشته و فقیر نیست اگر دست مسؤولان خالی می شود نشان می دهد که در مدیریت ضعف‌هایی وجود داشته است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پایبند باشند، خاطرنشان کرد: در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازنشستگان تذکراتی به مسؤولان داده و مشکلات مطرح شده را به گوش مسؤولان می‌رسانیم.

وی با اشاره به اینکه مرجعیت همواره در کنار مردم بوده است اضافه کرد: البته در پاسخ به تذکرات مسؤولان عنوان می کنند که در شرایط کنونی منابع مورد نیاز را در اختیار ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای گذر از مشکلات همه با یکدیگر همراه و همدل باشند یادآور شد: با وجود اینکه در شرایط کنونی با تحریم‌های مختلف روبه رو هستیم ولی نباید به خارجی‌ها چشم امید داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcmde.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما