يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 70391
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بیمه سلامت قم خبر داد

پرداخت 554 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

قم نيوز : مدیرکل بیمه سلامت استان قم از تلاش برای به روز شدن پرداخت تعهدات بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد خبر داد و گفت: در این راستا پرداخت 554 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شده است.
پرداخت 554 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت
پرداخت 554 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت
به گزارش قم نیوز محمد رضا فخاریان با اشاره به فرارسیدن هفته بیمه سلامت اظهار کرد: در پایان سال 96، 420 هزار نفر از مردم قم زیر پوشش بیمه سلامت بودند که این رقم در حال حاضر به 354 هزار نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 22 میلیون نفر در شهرهای در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند، یادآور شد: بیمه سلامت 100 درصد هزینه بیماران خاص، 90 درصد هزینه بستری و 70 درصد هزینه درمان بیماران به صورت سرپایی را پرداخت می کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بیمه سلامت بیان کرد: شعار اصلی پیاده سازی سازمان الکترونیک و هوشمند سازی است و به دنبال این هستیم که احراز هویت افراد با کد ملی صورت گرفته و دفترچه از سیستم حذف شود هرچند که این اقدام امری زمان بر است.

وی به روز شدن پرداخت های بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد را مورد توجه قرار داد و گفت: از سال 96 هنوز بدهی هایی داریم ولی بخشی از آن را در قالب اوراق بهادار به مراکز طرف قرارداد پرداخت کردیم.

فخاریان با اشاره به اینکه در سال جاری تا پایان شهریور تعهدات بیمارستان های دولتی پرداخت شده است، افزود: در خصوص دیگر مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت ها نسبت به سنوات گذشته رویه بهتری داشته است.

وی اضافه کرد: در این راستا نسبت به پرداخت 554 میلیارد ریال از تعهدات بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvtea.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما