يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 70394
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

حضور ۱۱ پینگ پنگ باز قمی در تور نوجوانان و جوانان کشور

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور ۱۱ پینگ پنگ باز دختر و پسر قمی در تور جوانان و نوجوانان کشور خبر داد.
حضور ۱۱ پینگ پنگ باز قمی در تور نوجوانان و جوانان کشور
حضور ۱۱ پینگ پنگ باز قمی در تور نوجوانان و جوانان کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی جوانان و نوجوانان کشور به طور مجزا در بخش پسران و دختران برگزار می‌شود و مسابقات این مرحله، دومین مرحله از تور ایرانی جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات ۱۱ دختر و پسر پینگ پنگ باز قمی حضور خواهند داشت که مسابقات بخش دختران در کرمان برگزار می‌شود و پسران تنیس روی میز قم نیز برای برگزاری رقابت خود عازم یاسوج می‌شوند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در رقابت‌های بخش پسران در یاسوج، ۷ پینگ پنگ باز قمی حضور دارند که ۶ نفر در مسابقات جوانان رقابت می‌کنند و یک نفر در بخش نوجوانان حاضر است ضمن این که ۳ تن از بازیکنانی که در رده جوانان برای قم به میدان می‌روند در رده نوجوانان نیز مسابقه می‌دهند.

عموییان بیان داشت: در رده سنی جوانان، امیر حسین فغانی، پویا وفایی، سید محمد معین منتظری، سید علی سجادیان، محمد محمدی و میلاد عباسی نمایندگان قم هستند که منتظری، سجادیان و محمدی در رده نوجوانان نیز حضور دارند و چهارمین نماینده قم در رده نوجوانان محسن سجادی است.

وی عنوان کرد: فائزه ستوده، ساره احمدی، کیمیا زرگر زاده و مهسا رشیدی نژاد به نمایندگی از قم در مرحله دوم تور تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور در کرمان مسابقه می‌دهند. این در حالی است که در بین دختران پینگ پنگ باز قم، ساره احمدی دارای بهترین شرایط در رنکینگ ملی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc01qm.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما