سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 70448
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت اسكواش استان قم خبر داد

برگزاري نخستين ليگ اسكواش دانش‌آموزي در قم

قم نيوز : سرپرست هیأت اسكواش استان قم از برگزاري نخستين دوره مسابقات ليگ اسكواش دانش‌آموزي به مناسبت هفته تربيت‌بدني و ورزش در قم خبر داد.
برگزاري نخستين ليگ اسكواش دانش‌آموزي در قم
برگزاري نخستين ليگ اسكواش دانش‌آموزي در قم
به گزارش قم نیوز نیره‌سادات حسینی امروز  اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی توسط هیأت اسکواش اجرا شد که یکی از آنها استارت برگزاری مسابقات نخستین دوره لیگ اسکواش دانش‌آموزی در قم است.

وی با اشاره به برگزاری لیگ اسکواش دانش‌آموزی در هر دو بخش دختران و پسران، بیان کرد: در این لیگ استعدادها و نخبه‌های زیر 14 سال از روز پنجشنبه سوم آبان ماه به میزبانی سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرپرست هیأت اسکواش استان قم با بیان اینکه مسابقات لیگ اسکواش دانش‌آموزی قم تا اسفند ماه برترین‌های خود را خواهد شناخت، عنوان کرد: گروه‌بندی رقابت‌ها صورت گرفته و امیدواریم در نخستین تجربه برگزاری این لیگ، به اهداف مد نظر هیأت که شناسایی نخبه‌های این رشته برای ساختن آینده اسکواش قم است دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هیأت در هفته تربیت‌بدنی و ورزش این بود که سالن بین‌المللی اسکواش شهدای هفتم‌تیر قم یک روز ویژه آقایان و یک روز ویژه بانوان به صورت رایگان خدمات رسانی کرد تا گامی در راستای معرفی این رشته به نفرات جدید و استفاده نفرات با سابقه این رشته بردارد.

حسینی که با پایان دوره چهار ساله ریاست احمد مولوی به مدت سه ماه با ابلاغ رئیس فدراسیون اسکواش مسوولیت سرپرستی هیأت قم را بر عهده گرفته، در ادامه به اعزام دختران قم به رقابت‌های دو رده سنی پایه قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم اسکواش قم در مسابقات رده‌های سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال ایران به میزبانی یزد به میدان رفت.

وی با بیان اینکه اعضای تیم دختران قم زهرا اسدالهی، فائقه ایرانی و مریم ترقی بودند که به مربیگری خانم نریمانی و سرپرستی خانم فلاح با حریفان خود به رقابت پرداختند، اظهار کرد: تیم پسران قم نیز در مسابقات زیر 13 و 15 سال کشور به میزبانی ارومیه با ترکیب محمدهادی سعدی، محمد منتظر و محمدحسن محمدرضایی رقابت کرد.

سرپرست هیأت اسکواش استان قم با اشاره به برگزاری یک دوره رقابت‌های استانی، افزود: این مسابقات به شکل گروهی با حضور 24 اسکواش‌باز رده‌های سنی 9 تا 15 سال برگزار شد که در پایان به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد ولی گروه اول به طور ویژه مورد قدردانی قرار گرفت.

وی از برگزاری مجمع سالیانه لیگ سال 1397 اسکواش به میزبانی کمیته ملی المپیک با حضور دو نماینده بانوان قم خبر داد و افزود: به زودی شاهد حضور تیم بانوان قم در لیگ دسته اول اسکواش کشور خواهیم بود چون پیشرفت خوبی در این رشته از بانوان قم دیده‌ایم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcc40qm.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما