سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 70831
منبع : خبرگزاری تسنیم

محدودیت‌های ترافیکی ایام 28 و 29 صفر در شهر و محورهای قم اعلام شد

قم نيوز : سرپرست پلیس‌راهور و رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان، محدودیت‌های ترافیکی ایام ۲۸ و ۲۹ صفر را تشریح کردند.
محدودیت‌های ترافیکی ایام ۲۸ و ۲۹ صفر در شهر و محورهای قم اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی ایام ۲۸ و ۲۹ صفر در شهر و محورهای قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ حسن قیصری ضمن تسلیت ایام 28 و 29 صفر، مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان و زائران برای زیارت و عزاداری به مناسبت 28 و 29 صفر در شهر مقدس قم هستیم.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با آمادگی کامل و اجرای طرح‌های ویژه و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 2400 بامداد چهارشنبه تا خاتمه آن ، سعی در برقراری هرچه بهتر مراسمات و ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در تمامی معابر شهر را دارد.

قیصری ادامه داد: این محدودیت‌های ترافیکی از سمت "پل حجتیه-خیابان بهار به سمت حرم مطهر"،"پل شهید علیخانی به سمت سه‌راه و چهارراه بازار" ، و" عماریاسر-آذر به سمت سه‌راه و چهارراه بازار" اعمال و از تردد وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

سرپرست پلیس‌راهور فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: سایر معابر نیز در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی، اعمال خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا با توجه به متن اطلاعیه از توقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با مأموران پلیس‌راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را به عمل‌آورند .

قیصری در پایان محل پارک خودروها را در پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلی، پارکینگ اتوبوس‌رانی، پارکینگ مکانیزه، پارک‌سوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا عنوان کرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایام 28 و 29 صفر در محورهای مواصلاتی قم

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان نیز محدودیت‌های ترافیکی ایام 28 و 29 صفر در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد.

سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات 28 و 29 صفر و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای منتهی به استان قم به ویژه محور "قم – سلفچگان " از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: به منظور ایجاد افزایش ایمنی،تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده‌ای، محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان قم ادامه داد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 1600 الی 2400 روز جمعه مورخ 97/8/18 از محور"سلفچگان به قم" (باند رفت به سمت قم ) ممنوع و از تردد این‌گونه وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

پناهی اضافه کرد: رانندگان این‌گونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور "اتوبان- ساوه" برای عزیمت به استان تهران به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizvay.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما