دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 70967
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم به مهر خبر داد؛

برگزاری تور تنیس روی میز هوپس کشور با حضور ۸۸ پینگ‌پنگ باز در قم

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور ۸۸ پینگ پنگ باز در تور تنیس روی میز هوپس کشور در قم خبر داد.
برگزاری تور تنیس روی میز هوپس کشور با حضور ۸۸ پینگ‌پنگ باز در قم
برگزاری تور تنیس روی میز هوپس کشور با حضور ۸۸ پینگ‌پنگ باز در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی هوپس کشور ویژه رده‌های سنی نونهالان دختر از صبح روز چهارشنبه ۲۳ آبان در قم آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۵ آبان ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: بر اساس آخرین جدولی که فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده قرار است ۸۸ پینگ پنگ باز دختر از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها شرکت کنند که ۹ نفر از شرکت کنندگان از قم در این مسابقات حاضر هستند و زهرا رضا حاجی بیدگلی شاخص‌ترین نماینده قم است که در دور پیشین مقام ششم را کسب کرده بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: این مسابقات در خانه تنیس روی میز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در ۲۹ گروه ۳ نفره با هم رقابت می‌کنند که به طور استثنا گروه آخر، ۴ نفره است و از هر گروه ۲ نفر به مرحله حذفی راه می‌یابند.

عموییان بیان داشت: زهرا رضا حاجی بیدگلی، سارا کراری، زهرا مصباحی، وانیا حبیب اللهی، ریحانه قاجار نیا، سوگند گلی، فاطمه مزرعه خطیری، هدیه قمی و زینب شکوهیان اعضای تیم تنیس روی میز قم در مسابقات هوپس دختر کشور هستند.

وی عنوان کرد: نیلیا نقیبی از تهران، تارا سوری از بوشهر، ستایش ایلوخانی از همدان، نوشین یزدان پناه از یزد، مبینا اصلانی از همدان، زهرا رضا حاجی بیدگلی از قم، یکتا ادیبیان از خراسان رضوی، فاطمه دریس از خوزستان، یسنا قهری از اردبیل و درسا موسوی از اصفهان ۱۰ نفر برتر مسابقات هوپس دختران کشور در مرحله قبل بوده‌اند که اکنون در سیدهای اول تا دهم مسابقات قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciy3ay.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما