دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 70981
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي ايثار قم خبر داد

ايثار قم آماده قهرماني نخستين ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران

قم نيوز : مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از آمادگي ايثار قم براي قهرماني در نخستين دوره مسابقات ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران خبر داد.
ايثار قم آماده قهرماني نخستين ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران
ايثار قم آماده قهرماني نخستين ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: از امسال با ادغام لیگ‌های دسته اول و دسته دوم بسکتبال با ویلچر ایران شاهد برگزاری نخستین دوره لیگ ملی این رشته در کشور خواهیم بود، لیگی که ایثار قم نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در آن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته که آخرین بار لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر ایران به انجام رسید، تیم ایثار قم در لیگ دسته دوم به میدان رفت و با شکست تمامی حریفان خود مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کرد تا به لیگ دسته اول راه یابد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: با راه‌اندازی لیگ ملی‌ بسکتبال با ویلچر، ایثار قم در کنار 9 تیم دیگر از روزهای پایانی آبان ماه در این لیگ به میدان می‌رود تا با قرار گرفتن در جمع دو تیم برتر مجوز صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های قبل که شاهد برگزاری لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر کشور بودیم، از امسال فقط لیگ‌های برتر و ملی این رشته به انجام می‌رسد و تیم ایثار قم مقتدرانه در لیگ ملی به میدان می‌رود تا با یک قهرمانی دیگر به لیگ برتر باز گردد.

خوشرفتار یاد آور شد: در مدت زمان نقل و انتقالات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر، بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کرده‌ایم اما مهمترین اولویت ما حفظ بازیکنان بومی بود که خوشبختانه اکثر آنها از جمله محمد محمدنژاد بازیکن تیم ملی که در بازی‌های پارآسیایی 2018 قهرمان شد را حفظ کرده‌ایم.

وی در پایان اظهار کرد: 10 تیم حاضر در نخستین دوره لیگ ملی‌ بسکتبال با ویلچر ایران از روز سی‌ام آبان ماه در دو گروه پنج تیمی بازی‌های خود را آغاز می‌کنند، در حالی که مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezo8f.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما