پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 71105
به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه

جشن بزرگ خانوادگی " برترین انتخاب" در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) گفت: اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه با عنوان جشن "برترین انتخاب" 26 آبان به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه در قم برگزار می‌شود.
جشن بزرگ خانوادگی " برترین انتخاب" در قم برگزار می‌شود
جشن بزرگ خانوادگی " برترین انتخاب" در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین ظهیر ثباتی مقدم مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) در نشست خبری به مناسبت سالروز ازدواج  پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) و اولین جشنواره برترین انتخاب که بعدازظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری فارس برگزار شد اظهار کرد: موسسه حضرت خدیجه کبری با توجه به سالروز ازدواج پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه (س) قصد دارد دومین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین  حضرت خدیجه (س) با عنوان جشن خانوادگی "برترین انتخاب "را برگزار کند.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) گفت: جناب آقای مجید صفری تهیه کنندگی این برنامه و آقای برقعی، روابط عمومی این برنامه را برعهده دارند. این جشن در روز شنبه 26 آبان از ساعت 18:30 واقع در محل نمایشگاه دائمی قم برگزار خواهد شد. این برنامه از ساعت 20 در شبکه نور به صورت زنده پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثباتی مقدم افزود: جشن برترین انتخاب با پیام انتخاب درست و انتخاب صحیح با مجری‌گری سید علی ضیاء و با حضور کارشناس مذهبی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد و با حضور مهران غفوریان و با شعرخوانی صابر خراسانی و با حضور عروسک جناب خان اجرا خواهد شد.

ثباتی مقدم ادامه داد: با توجه رسالتی که موسسه حضرت خدیجه دارد در این برنامه 5 نفر به قید قرعه به سفر عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: بدلیل این که زمان حضور شهروندان در این برنامه، متفاوت است، فقط سرویس برگشت از مراسم برای شرکت کنندگان به نقاط مختلف شهر، تدارک دیده شده است.

ثباتی تصریح کرد: نهادهایی از قبیل شهرداری و استانداری قم و عوامل نمایشگاه دائمی، برای بهتر اجراشدن این برنامه همکاری خواهند داشت. این برنامه بالغ بر 100 نفر نیروی خادم و همچنین نیروی انتظامی نظم و امنیت این مراسم را برعهده دارند.

ایشان فعالیت‌های موسسه حضرت خدیجه علیها السلام را با عنوان توسعه فرهنگ زیارت اهل‌بیت علیهم‌السلام و ترویج نام و مرام مادران و همسران اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت خدیجه علیها السلام و احیای سنن فراموش شده (برگزاری مناسبتها و سنن فراموش شده یا کمتر مورد توجه قرار گرفته مثل قربانی، اطعام غدیر، وفات حضرت خدیجه و...) و الغاء این که همه مردم می‌توانند خیر باشند و آب رسانی به 8 روستا در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ 138
 
https://qomnews.ir/vdcdkf05.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما