شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 71156
منبع : خبرگزاری تسنیم

1000 میلیارد تومان برای تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر با بیان اینکه قم به انقلابی در زمینه احداث پارکینگ نیاز دارد، گفت: برای احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است.
۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است
۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است
به گزارش قم نیوز حسن طلایی با اشاره به مشکل کلی شهر قم در زمینه کمبود پارکینگ اظهار داشت: یکی از نقاط منفی و پر ضعف مجموعه مدیریت شهری قم کمبود و جانمایی پارکینگ است.

وی حضور پرشور و مستمر زائران و گردشگران به شهر قم در مناسبت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: شهر قم در طول سال و به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی پذیرایی میلیون‌ها زائر و گردشگر است اما زیرساخت‌های لازم در زمینه وجود پارکینگ هنوز به حد کافی در قم شکل نگرفته است.

عضو شورای شهر قم گفت: مشکل کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر از نقاط دیگر شهر بیشتر احساس می‌شود، کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر انبوهی از مشکلات اجتماعی و دشواری در تردد و حمل‌ونقل خودروها به‌ویژه در روزهای پایانی هفته را سبب می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با تأکید بر سیاست مجموعه شهری قم بر احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر عنوان کرد: متأسفانه علی‌رغم چندین سال از آغاز عملیات عمرانی این پروژه همچنان وضعیت این ظرفیت بزرگ و قابل‌توجه در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم به‌درستی ادانشده و نارسایی‌های متعددی در آن مشاهده می‌شود.

طلایی آزادسازی پلاک‌های مجاور پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر را در مراحل پایانی کار دانست و بیان کرد: برای تکمیل و احداث این پارکینگ 13 هزار و 600 مربعی 56 پلاک مجاور باید آزادسازی شود.

وی با بیان امکان و ظرفیت قانونی شهرداری برای اعمال ماده 9 برای تسریع در فعالیت‌های عمرانی پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر ادامه داد: برای آغاز عملیات عمرانی و تکمیل این پارکینگ بزرگ مجوزهای لازم برای اعمال ماده 9 گرفته‌شده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با بیان اینکه قم به انقلابی در زمینه احداث پارکینگ نیاز دارد، گفت: برای احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر به مساحت 13 هزار و 600 مترمربع اعتباری 1000 میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است.

عضو شورای شهر قم با انتقاد از رویه کند شهرداری در احداث پارکینگ ابراز کرد: متأسفانه شهرداری قم سالانه اعتبار قابل‌توجهی تحت عنوان عوارض حذف پارکینگ از شهروندان دریافت می‌کند اما درصحنه عمل متأسفانه روند فعالیت‌های شهرداری در زمینه احداث پارکینگ کند و نامطلوب است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmvea.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما