يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 71169
منبع : خبرگزاری فارس
عالم شیعه یمنی:

جنایت‌های عربستان در یمن با هدف خدمت به آمریکا است

قم نيوز : عالم شیعه یمنی گفت: جنایت‌های عربستان در یمن با هدف خدمت به آمریکا و اسرائیل است و آمریکا را سردمدار شر می‌دانیم.
جنایت‌های عربستان در یمن با هدف خدمت به آمریکا است
جنایت‌های عربستان در یمن با هدف خدمت به آمریکا است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید صادق الشرفی ظهر امروز در اجتماع حوزویان در حمایت از مردم یمن در مدرسه علمیه فیضیه با اشاره به وضعیت انسانی مردم یمن اظهار کرد: امروز در یمن هزاران زن و کودک هستند که وضعیتی همچون حضرت علی اصغر و حضرت زینب(س) را دارند، در یمن افرادی حضور دارند که تلاش می‌کنند در اخلاص و شجاعت به حضرت عباس(ع) شباهت پیدا کنند.

عالم شیعه یمنی ادامه داد: امروز در یمن هیچ حرمتی حفظ نمی‌شود و دشمنان همه چیز را هدف قرار می‌دهند، آن‌ها مردم یمن را محاصره کردند و دشمنان تا به دندان مسلح وحشیانه و کینه توزانه در طی چهار سال اخیر تمام انواع جنایات را در حق مردم یمن مرتکب شدند.

الشرفی جنایت‌های عربستان در یمن را با هدف خدمت به آمریکا و اسرائیل دانست و تصریح کرد: اما امروز کسانی در یمن پرچم عزت را برافراشتند و حماسه ای از نوع دیگر در یمن در حال رقم خوردن است.

عالم شیعه یمنی ادامه داد: با وجود رقم خوردن جنایت‌های مختلف یمن، سازمان ملل بی تفاوت است، در یمن، دشمنان متجاوز از تمام سلاح‌های کشتارجمعی در حق مردم استفاده می‌کنند، با این وجود هزاران مزدور ائتلاف سعودی در الحدیده کشته و مجروح شدند و تعداد زیادی از خودروهای نظامی آن‌ها به انهدام رسید.

وی افزود:  امروز شاهد هستیم که آمریکا سعودی‌ها را به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و انبارهای دارو و غذا تشویق می‌کنند، ما آمریکا را سردمدار شر می‌دانیم که به لحاظ لجستیکی از عربستان در جنگ حمایت می‌کند، آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران این دو کشور دشمنان ما هستند.

الشرفی با اشاره به حامیان مردم یمن خاطرنشان کرد: به همه کسانی که از مردم یمن حمایت می‌کنند و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله قرار دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnf05.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما