دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 71210
منبع : ایسنا

زائران خانه‌های اسکان غیرمجاز را معرفی کنند

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به فعالیت خانه های اسکان غیرمجاز در قم، عنوان کرد: شهروندان و زائران می‌توانند در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر با اداره کل میراث فرهنگی قم با شماره ۳۷۶۰۳۴۲۶ تماس بگیرند.
زائران خانه‌های اسکان غیرمجاز را معرفی کنند
زائران خانه‌های اسکان غیرمجاز را معرفی کنند
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی با اشاره به اینکه تعدادی از خانه های اسکان غیر مجاز با بررسی و پیگیری کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و گزارش‌های مردمی شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: در مرحله اول، اخطار کتبی برای ساماندهی  این خانه های اسکان غیرمجاز صادر کرده‌ایم که در صورت عدم همکاری با کمک اماکن نیروی انتظامی، واحدهای متخلف پلمب می‌شود.

وی افزود: واحدهای اقامتی مجاز، پروانه فعالیت از اداره کل میراث فرهنگی دارند، در غیر این ‌صورت خانه اسکان غیرمجاز محسوب می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه خانه‌های اسکان غیرمجاز هیچ تضمینی از لحاظ امنیت و بهداشت ندارند، گفت: اماکن اسکان غیرمجاز استانداردهای لازم خدماتی، بهداشتی و ایمنی را رعایت نمی‌کنند و به همین جهت این خانه‌ها پاسخگوی نیاز زائران نیستند.

یزدانی ادامه داد: شهروندان و زائران با احساس مسئولیت در این خصوص و جهت همکاری با این اداره کل در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر با اداره کل میراث فرهنگی قم با شماره ۳۷۶۰۳۴۲۶ تماس بگیرند تا  کارشناسان گردشگری در اسرع وقت رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد واحدهای اقامتی در استان باید توسعه یابد، افزود: این اداره کل با هدف تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت افزایش ارائه خدمات اقامتی، گردشگری و رفاهی به زائران فعالیت می‌کند، از این رو نیازمند همکاری و سیاست‌های تشویقی توسط نهادهای مربوطه در این حوزه هستیم.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcawun0.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما