دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 71211
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کاراته قم:

کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد شد

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از گفت: کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد در بخش بانوان شد و دو نماینده نیز در ترکیب تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد دارد.
کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد شد
کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد شد
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی سبک‌های آزاد بانوان در تهران برگزار شد و تیم استان قم با تک نشان طلای فاطمه یاری توانست در مجموع استان‌های شرکت کننده  عنوان سوم را کسب نماید.

وی افزود: مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد رده سنی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های بین المللی ژاپن نیز در حال برگزاری است و از قم محمد صادق قنبری و محمد اسدی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات کاراته کارکنان وظیفه ناجا نیز در  اردبیل در سالن رضازاده برگزار شد و تیم اعزامی از استان قم توانست به یک مدال نقره توسط امیر نجفی و یک مدال برنز توسط علیرضا قاضی دست یابد.

برخورداری بیان داشت: اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت کشورهای اسلامی ویژه بانوان ۱۵ و ۱۶ آذرماه در قم برگزار می‌شود و قرار است چند کشور مسلمان در این مسابقات حضور یابند ضمن این که سومین مرحله اردو تمرینی تدارکاتی تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ایران در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: همچنین مرحله چهارم و پایانی لیگ کاراته وان آینده سازان کشور با کسب مدال طلای محمود نعمتی در بخش کومیته جوانان برای استان قم همراه بود و قم دو مدال در کاتای انفرادی و تیمی نیز کسب کرد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb85bz.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما