چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 71523
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسئولینی که در برجام تیرشان به سنگ خورد به وسیله سازش با آمریکا، قصد جبران دارند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولینی که در برجام تیرشان به سنگ خورده است می خواهند به وسیله بازی سازش در برابر آمریکا جبران کنند اما در این زمینه هم به موفقیتی دست پیدا نمی کنند.
مسئولینی که در برجام تیرشان به سنگ خورد به وسیله سازش با آمریکا، قصد جبران دارند
مسئولینی که در برجام تیرشان به سنگ خورد به وسیله سازش با آمریکا، قصد جبران دارند
آیت الله حسن ممدوحی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز  با اشاره به موضع برخی مسئولین درباره لزوم سازش در برابر آمریکا اظهار داشت: این مسئولین خود عامل مشکلات و زمینه شکل گیری مشکل در کشور هستند.

وی با اشاره به آسیب های رابطه با آمریکا افزود: عقیده این افراد است که باید با آمریکا رابطه داشت، این تفکر غلط است و هیچ حاصلی برای کشورمان ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رابطه و بازی سازش با آمریکا سبب وابستگی کشورمان می شود و با این وابستگی عمله آمریکا می شویم و کشورمان دیگر چیزی برای خود ندارد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بازی سازش که توسط برخی مسئولین دنبال می شود موضوع کاملا اشتباه و بی فایده ای است و مسئولین هم این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند اما متاسفانه نمی خواهند متوجه شوند.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه مسئولین باید در مسیر ولایت فقیه گام بردارند، تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور باید از مقام معظم رهبری تبعیت کرد، ایشان تاکنون چندین بار بر تولید داخلی تاکید کردند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به محصولات داخلی را، راه حل غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن عنوان کرد و گفت: باید از فراورده ها و تولیدات داخلی استفاده کرد و رقابت حفظ شود و اجناس ارزان دست مردم برسد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مسئولینی که در برجام تیرشان به سنگ خورده است می خواهند به وسیله بازی سازش در برابر آمریکا جبران کنند اما در این زمینه هم به موفقیتی دست پیدا نمی کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchxmnq.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما