پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 71767
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه قم:

حضور دانشجویان در صحنه ضامن رشد و تعالی کشور است

قم نيوز : امام جمعه قم با صدور پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت و حضور دانشجویان در صحنه را تضمین کننده حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی دانست.
حضور دانشجویان در صحنه ضامن رشد و تعالی کشور است
حضور دانشجویان در صحنه ضامن رشد و تعالی کشور است
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله سیدمحمد سعیدی آمده است: آذر یادآور بیداری و هوشیاری دانشجویان عزیز در برابر استکبار و حکومت سرسپرده طاغوت و روسیاهی مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر است.

در این پیام تصریح شده است: دانشجویان از اثرگذاران در مسیر رشد و بالندگی جامعه هستند و حضور پررنگ آنان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی با روحیه پرسشگری می‌تواند آینده کشور را همچنان در مسیر رشد و تعالی حفظ کرده و تقویت کند.

در این پیام آمده است: این اثرگذاری و نقش آفرینی موجب شده که طی چهل سال عمر افتخار آفرین این انقلال دشمنان قسم خورده، همواره نسبت به این قشر از جامعه که در آینده عهده دار مسئولیت‌های مهم و کلیدی در کشور خواهند بود، طمع داشته و تلاش کنند آنها را در مسیر اهداف شوم خود قرار دهند.

در این پیام افزوده شده است: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تعالیم آن برگرفته از معارف ناب قرآن و عترت است، عنوان حقیقی دانشجو به کسی اطلاق می‌شود که با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی، توسل به ولی عصر سلام الله علیه، تأسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش در مسیر زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا در سنگرهای علم و دانش حضوری خیره کننده داشته باشند.

در این پیام خاطرنشان شده است: ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان این مرز و بوم، در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند متعال موفقیت دانشجویان در سنگر خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqqnq.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما