پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 71768
منبع : خبرگزاری مهر
نایب رئیس هیئت تکواندوی قم خبر داد؛

کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی

قم نيوز : نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم از کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی خبر داد.
کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی
کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی
به گزارش قم نیوز فرشته کریمی مهر اظهار داشت: رقابت‌های تکواندوی آزاد قهرمانی بانوان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان چهارشنبه شب در خانه تکواندوی فدراسیون به کار خود پایان داد و سهم تکواندوی قم از مدال‌های توزیع شده یک مدال بود.

وی افزود: ارزش کسب مدال در مسابقات آزاد بسیار بالا تلقی می‌شود زیرا ستاره‌های تکواندوی ایران در اوزان مختلف و بازیکنان ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و رسیدن به مدال در این رقابت‌ها به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم ۴ ورزشکار در مسابقات آزاد بانوان کشور داشت که فرناز امینی، یکی از ۴ تکواندوکار قمی توانست در دسته وزنی خود به مدال برنز دست پیدا کند.

کریمی مهر بیان داشت: دختر افتخار آفرین قمی و هوگوپوش وزن چهارم استان، پس از برد مقابل نمایندگان آذر بایجان شرقی و اصفهان نتیجه را به نماینده‌ای از تهران واگذار کرد و مدال برنز رقابت‌های آزاد تکواندوی بانوان جوانان و بزرگسالان کشور را به گردن آویخت.

وی عنوان کرد: حدیثه حسن زاده در وزن دوم، معصومه ترابی در وزن سوم و فاطمه عرب پور در وزن چهارم دیگر تکواندوکاران قمی حاضر در این رقابت‌ها بودند که حضور در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcivyay.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما