پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 71772
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست استانداری قم مطرح کرد

برگزاری هفتگی جلسات راهبری چهلمین سالگرد انقلاب

قم نيوز : سرپرست استانداری قم گفت: در صورت نیاز جلسات شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به صورت هفتگی در استان قم برگزار می‌شود و 53 دستگاه استان نمایندگان خود را به این شورا معرفی کردند.
برگزاری هفتگی جلسات راهبری چهلمین سالگرد انقلاب
برگزاری هفتگی جلسات راهبری چهلمین سالگرد انقلاب
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به کمیته‌های این ستاد اظهار کرد: کمیته ای برای برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل شده است و همه دستگاه‌ها باید در این نمایشگاه حضور داشته باشند، شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و بقیه استان‌ها، قم را الگوی خود در برگزاری جشن‌های دهه فجر قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز جلسات شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به صورت هفتگی در استان قم برگزار می‌شود و 53 دستگاه استان نمایندگان خود را به این شورا معرفی کردند.

سرپرست استانداری قم افزود: باید برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مردمی برگزار شد، باید مدیران کل استان روستاها را فراموش نکنند و هر هفته به روستاهای قم بروند، روستاییان هم شهروند استان قم هستند.

هاشمی رتبه ایران در علوم پزشکی در غرب آسیا را رتبه یک دانست و تصریح کرد: کشورمان در زمینه تامین مواد غذایی خودکفا شده است و حتی به خارج از کشور صادر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و باید دستاوردهای انقلاب را به گوش مردم برسانیم، دشمن به دنبال پمپاژ ناامیدی به جامعه است و بیان عملکرد، وظیفه مدیران است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx505.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما