پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 71774
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: صداقت و تقوا سبب محبوبیت انسان در جامعه می‌شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: مکتب اهل بیت (ع) تاکید کرده که باید فرزندان و خانواده را به‌گونه‌ای پرورش داد که اهل مسجد باشند، انسان باید همواره با مردم صادق و متدین و با تقوا باشد چون این خصوصیات سبب می‌شود محبوب جامعه شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: صداقت و تقوا سبب محبوبیت انسان در جامعه می‌شود
آیت‌الله علوی‌گرگانی: صداقت و تقوا سبب محبوبیت انسان در جامعه می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت امنای مسجد خاتم الانبیاء پردیسان اظهار داشت: انسان باید متواضع باشد و هیچ گاه خود را نبیند و دیگران را ببیند.

وی افزود: از امام حسین (ع) پرسیدند که حد تواضع چقدر است که امام (ع) فرمود از درب منزل خارج شدی هرکسی را که مشاهده کردی بگو که از من برتر است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: خداوند بنده ای را که خود بین نباشد دوست دارد، مساجد انسان سازی می‌کند و به ما می‌گوید که در زندگی خود مردم خواه باشیم، انسان در زبان راحت سخن می‌گوید ولی باید در عمل کاری انجام دهد و اقدام کند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از اهل بیت (ع) تصریح کرد: انسان باید همواره با مردم صادق و متدین و با تقوا باشد چون این خصوصیات سبب می‌شود محبوب جامعه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مساجد آباد شوند و مرکزی باشند که همه دنیا از برکات آن بهره مند شوند، ادامه داد: همان گونه که شهر مقدس قم شهر علم است مساجد قم هم باید سرآمد همه مسجدها باشند، خداوند به افرادی که مساجد را آباد کنند اجر و پاداش عظیمی می‌دهد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) بیان کرد: خوشبحال کسانی که در خانه‌های خود تطهیر کرده و وضو می‌گیرند و به مسجد می‌روند، مکتب اهل بیت (ع) تاکید کرده است که باید فرزندان و خانواده را به گونه ای پرورش داد که اهل مسجد باشند.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcfjede.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما