پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 71781
منبع : خبرگزاری تسنیم

دشمنان در اندیشه شکاف بین مردم و حاکمیت هستند

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در شرایط کنونی دشمنان مردم را مورد هجمه و هدف قرار داده و در اندیشه ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم هستند.
دشمنان در اندیشه شکاف بین مردم و حاکمیت هستند
دشمنان در اندیشه شکاف بین مردم و حاکمیت هستند
به گزارش قم نیوز نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حقیقت این بوده که در شرایط کنونی دشمن مردم را مورد هجمه و هدف قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استانی صورت گرفته‌شده برای برگزاری باشکوه جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از دهه فجر سال گذشته به‌صورت رسمی در قم آغازشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم برای برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب روستاهای استان بوده که باید برنامه‌های ویژه‌ای برای آن‌ها توسط دستگاه‌های مختلف استانی در نظر گرفته شود.

لطفی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استانی باید ویژه‌برنامه‌های خود را تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی در استان دنبال کنند، فعالیت‌های صداوسیما قم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از ماه‌های ابتدایی سال جاری آغازشده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله مطالبه گری ابراز کرد: رسانه‌ها و عموم مردم باید نسبت به عملکرد دستگاه‌های استانی حساس بوده و از اصل مطالبه گری پایین نیایند، برای بررسی عملکرد دستگاه‌های استان به‌ویژه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کمیته ویژه ارزیابی تشکیل می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برای هماهنگی و انسجام بیشتر در امور سیستم واحد صوتی در سطح شهر قم نصب و راه‌اندازی می‌شود، دستگاه‌های استانی بدون توجه به گرایش‌های حزبی و سیاسی با تمام توان خود را برای برگزاری جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب بسیج کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی دشمنان مردم را مورد هجمه و هدف قرار داده و درصدد ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم هستند، نظام اسلامی بر خواسته از متن جامعه بوده و ازاین‌رو نیز هیچ زمانی قابل سرنگونی نیست.

وی با اشاره به آمادگی‌های استان برای برگزاری جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: برای برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 13 کمیته ویژه استانی تشکیل‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: یکی از کارگروه‌های مهم تشکیل‌شده در قم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی کارگروه ویژه حوزه و روحانیت بوده که برنامه‌ریزی و فعالیت‌های پویایی را در این زمینه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdf505.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما