چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 71983
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم خبر داد

توزیع 68 هزار حلقه لاستیک در طرح تنظیم بازار استان قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع 68 هزار حلقه لاستیک و همچنین 723تن گوشت در طرح تنظیم بازار استان قم خبر داد.
توزیع 68 هزار حلقه لاستیک در طرح تنظیم بازار استان قم
توزیع 68 هزار حلقه لاستیک در طرح تنظیم بازار استان قم
به گزارش قم نیوز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی اظهار کرد: از اواسط تیرماه سال جاری تاکنون68 هزار و 460 حلقه لاستیک در استان قم جذب و با قیمت مصوب توسط عوامل و توزیع کنندگان معتمد بین ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری توزیع شده است که از این مقدار 8684 حلقه لاستیک سنگین و 59 هزار و 776 حلقه لاستیک سبک بوده است.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در تامین و توزیع لاستیک پیش آمده بود با تشکیل کمیته‌های تخصصی و تدابیری که اندیشیده شد در حال حاظر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و وضعیت تقریبا به روال عادی خود بازگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به معیار توزیع لاستیک ناوگان سنگین درون شهری تصریح کرد: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط اداره کل راهداری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به جذب و توزیع 723 تن گوشت قرمز منجمد گوساله، منجمد گوسفندی و گوشت گرم گوسفندی بیان کرد: 286 تن شکر از ابتدای امسال و 461 تن برنج وارداتی طی دو مرحله در طرح تنظیم بازار استان با قیمت مصوب توزیع شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchxwnq.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما