چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 72024
منبع : خبرگزاری مهر
نماینده مردم قم در مجلس:

تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید با انسجام بیشتر برای تقویت کمیته امداد تلاش کنند تا برکات آن خدمات در زندگی مستضعفان مشاهده شود.
تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است
تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گردهمایی فصلی مدیران کمیته امداد استان قم خواستار همراهی بیشتر مدیران کشور با این نهاد شد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است، گفت: بنده خودم را خادم و سرباز محرومان می‌دانم و همه باید با انسجام بیشتر برای تقویت این نهاد تلاش کنیم تا برکات زیادی به بار بیاورد.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس با اشاره به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم افزود: مراجعات مردم به دفاتر نمایندگان نیز افزایش بسیاری یافته لذا ما این مردم را به دستگاه‌هایی ارجاع می‌دهیم که مشکلشان را کاملاً حل کنند نه اینکه با پیچیدگی‌های اداری بر مشکلات آن‌ها هم بیافزایند.

وی افزود: درست است درآمدهای دولت و موجودی خزانه محدود است ولی ما معتقدیم کشور ما فقیر نیست و اگر سوء مدیریت نباشد همه کارها قابل انجام است و بهتر از این می‌شود کشور را اداره کرد.

حجت الاسلام ذوالنور با تأکید بر اینکه باید عوامل فقر در جامعه ریشه‌کن شود، اظهار کرد: با تصویب و اجرایی شدن طرح‌های مدون آماده ارائه به صحن علنی ازجمله طرح جامع مقابله با فساد در کشور، اصلاح نظام مالیاتی و طرح ملی سلامت کشور می‌توان بخش عمده‌ای از حقوق فقرا را به آن‌ها برگرداند.

وی با انتقاد از ریخت‌وپاش‌هایی که در برخی از سطوح مدیریت کلان کشور اتفاق می‌افتد، گفت: باید وضع مدیریت کشور به‌گونه‌ای اصلاح شود که مدیران با عشق و ایثار قبول مسئولیت کنند تا برای کسب منافع مدیریتی؛ لذا در این صورت است که می‌توانیم کارهای کلان برای فقرزدایی و جلوگیری از تولید فقیر انجام دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقیناً مسئولان پاک، خالص و دلسوز بیشتر از مسئولانی هستند که در مظانّ اتهامند، گفت: از آقای مهندس فتاح که فردی توانمند و جهادی است و نیز از مدیران دلسوز کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به محرومان تشکر می‌کنم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcee78f.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما