دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 72495
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد

برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند

قم نيوز : دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند برای تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را از جمله برنامه های این کارگروه دانست.
برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند
برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند

دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد
برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند
دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند برای تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را از جمله برنامه های این کارگروه دانست.

به گزارش قم نیوز نیره قوی ظهر امروز در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به حضور زنان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند که این حضور موجب پیروزی و استمرار انقلاب شد.

وی ادامه داد: کارگروه زنان دو رویکرد تبلیغی و علمی دارد، از جمله برنامه‌های این کارگروه در عرصه علمی در تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی تدوین 40 جلد کتاب با رویکرد بیان حضور زنان در عرصه دفاع مقدس است که این کتاب‌ها تا دهه فجر به چاپ می‌رسند.

دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از جمله برنامه‌های این کارگروه با رویکرد علمی برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند برای تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در صدا و سیما است.

قوی نشست زنان سفرا در ایران را جزو برنامه‌های سالگرد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این نشست با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب به خارج از کشور است، همچنین نشست زنان اندیشمند جهان اسلامی به این مناسبت برگزار می‌شود که از چند کتاب به زبان‌های مختلف در این نشست رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: نشست‌های تبیینی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف در مراکزی همچون مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: زنان نخبه و اندیشمند با رهبر معظم انقلاب دیداری به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند داشت.

قوی با اشاره به جشنواره فیلم کوثر اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب در فیلم‌هایی با زمان حداکثر 135 ثانیه در این جشنواره معرفی می‌شوند، همچنین نمایشگاهی در باغ موزه دفاع مقدس با حضور مراکز و نهادهای مختلف برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست چهار هزار نفری زنان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تبلیغی و تبیینی در وزارت کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnt9u.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما