يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 73027
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم:

بسته ویژه اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیش‌بینی شود

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: پیش‌بینی بسته ویژه اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و فرسایشی خصوصا در منطقه یک ضروری است.
بسته ویژه اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیش‌بینی شود
بسته ویژه اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیش‌بینی شود
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد امروز با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه‌کاره شهر قم از جمله خیابان زینبیه، پل کارگر، پل نیروی هوایی، خیابان شهید فهیمی، پروژه دروازه ری، سجادیه، چهل اختران، ادامه بلوار فردوسی، بلوار محتشم کاشانی، ادامه بلوار شهید روحانی تا کمربندی امام علی(ع) اظهار کرد: این پروژه‌ها گره‌گشای مشکلات شهری است و می‌تواند درآمدزایی نیز برای شهرداری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه نیمه‌کاره شهرداری به منطقه یک تعلق دارد نشان از اهمیت منطقه و نیز عدم توجه به آن در سالیان گذشته دارد، به ضرورت تکمیل تملکات ادامه بلوار عماریاسر اشاره و تصریح کرد: با بودجه‌ای که به منطقه یک اختصاص یافته اتمام این پروژه‌های نیمه تمام مشکل است وباید ظرفیت و اعتباری ویژه برای مردم پیش‌بینی شود.

مالکی‌نژاد با بیان اینکه پروژه چهل اختران بیش از هفت سال نیمه تمام باقی مانده است افزود: چهره نامناسب شهری در این محدوده ایجاد شده و جلوه مناسبی بین زائرین و گردشگران ندارد و رهبری نیز تاکید ویژه بر ساماندهی این پروژه داشته‌اند.

وی اذعان کرد: حداقل باید بخش خاکی این پروژه ساماندهی پیدا کند تا مردم با مشکل در این محدوده مواجه نباشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه احداث پروژه‌های منطقه یک تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر دارد گفت: مردم ما مشکلات را تحمل کرده‌اند اما انتظار دارند که سریع‌تر این پروژه‌ها تکمیل شود.

وی یکی از معضلات بزرگ ناتمام ماندن پروژه‌های شهری را ایجاد ناامنی برای مردم دانست و افزود: تخریب املاک برای اجرای پروژه‌ها در مناطق و ناتمام ماندن تکمیل آنها موجب ایجاد ناامنی برای مردم ساکن در محدوده می‌شود.

مالکی‌نژاد پیش‌بینی بسته ویژه اعتباری برای پروژه‌های نیمه تمام و فرسایشی منطقه یک را ضروری خواند و افزود: بسیاری از این پروژه‌ها با اعتباری ویژه به سرانجام رسیده و ذهنیت ناتمام ماندن چندساله آنها کنار می‌رود.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdciyuay.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما