سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 73126
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد

قم نيوز : سید صفی الدین گفت:ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه های دولتی لبنان رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.
عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد
عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد
عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد
حوزه/ سید صفی الدین گفت:ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه های دولتی لبنان رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود محمد الشیخ احمد مراد در حسینیه منطقه بریقع و در حضور جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی و مردم منطقه، گفت: هر روز تاخیر در تشکیل دولت جدید لبنان موجب افزایش شکاف میان مردم و حکومت و مسئولان می شود.

وی افزود: ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان کنونی و دستگاه های دولتی رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است، پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.

عضو ارشد حزب الله خطاب به مسئولان لبنان گفت: مسئولان که وظیفه تشکیل دولت را به عهده دارند، باید به این وظیفه خود عمل کنند و در این زمینه به مردم پاسخگو باشند، زیرا مردم هر روز می پرسند این همه تاخیر برای چیست؟

وی افزود: حزب الله هیچ روزی نه در حال و نه در آینده اقدام به تشکیل کابینه نخواهد کرد حتی اگر دیگران اقدام به این کار نکنند، زیرا حزب الله بنا دارد در کنار فقرا و مستضعفان و مظلوان و محرومان بماند و ما با کسانی هستیم که اهل مسئولیت پذیری و فداکاری هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqzay.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما