چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 73173
منبع : خبرگزاری فارس

پيروزي بلندقامتان واليبال قم بعد از 3 شكست متوالي

قم نيوز : مردان واليباليست تيم افق قم بعد از سه شكست متوالي با عبور از سد تيم مقاومت تهران به روند ناكامي‌هاي خود در ليگ دسته اول واليبال ايران پايان دادند.
پيروزي بلندقامتان واليبال قم بعد از 3 شكست متوالي
پيروزي بلندقامتان واليبال قم بعد از 3 شكست متوالي
به گزارش قم نیوز علاقمندان به والیبال در قم که آخرین بار 13 سال قبل حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران را تجربه کرده‌اند، امسال دل به نتایج تیم افق بسته‌اند تا بلکه این تیم با شگفتی مجوز صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال ایران را کسب کند.

والیبالیست‌های تیم افق قم که بعد از دو پیروزی دلچسب در هفته‌های اول و دوم فصل 1397 لیگ دسته اول والیبال ایران تمام قمی‌ها را به لیگ برتری شدن امیدوار کرده بودند، در هفته‌های سوم تا پنجم با نتایج عجیب به حریفان خود باختند تا از صدر جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها فاصله بگیرند.

این تیم که از بازیکنان شاخص والیبال قم و چند والیبالیست غیر بومی تشکیل شده، با تغییراتی در کادر فنی گام به دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور گذاشت اما در شروع نیم‌فصل دوم نتیجه بدی گرفت و به تیم شهرداری کرج در سه گیم متوالی باخت.

مردان افق برای جبران این شکست در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به والیبال، یک نمایش قدرتمند مقابل مقاومت تهران ارائه کردند و با شکست حریف در سه گیم متوالی، بار دیگر مدعی عبور از مرحله مقدماتی و صعود به جمع تیم‌های برتر شدند.

افق قم که در گروه دوم با تیم‌های شهدای رامسر، شهرداری کرج، مقاومت تهران و ملوان نداجا تهران هم‌گروه است، با توجه به پیروزی سه بر صفر در سالن شهید رضائیان قم برابر تیم مقاومت تهران، هم اکنون از 6 بازی خود سه برد و سه باخت در کارنامه دارد و امیدوار به بازی‌های آینده برای گرفتن بهترین رتبه جدول گروه است تا یکی از صعود کننده‌ها به مرحله نهایی این فصل لیگ دسته اول باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcae6n0.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما