چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 73179
منبع : خبرگزاری فارس
با شكست مقابل صدرنشين ليگ صورت گرفت

فوتسال قم در آستانه دومين سقوط متوالي

قم نيوز : نماينده فوتسال قم بعد از ناكامي در ليگ برتر با نتايج ضعيف در ليگ دسته اول فوتسال ايران به دومين سقوط متوالي در مسابقات باشگاه‌هاي كشور نزديك شده است.
فوتسال قم در آستانه دومين سقوط متوالي
فوتسال قم در آستانه دومين سقوط متوالي
به گزارش قم نیوز تیمی که از ابتدای فصل 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از نظر مدیریتی و مالی ضعف‌های زیادی دارد، با تداوم نتایج ضعیف و دو از انتظار خود در مصاف با مدعیان صعود به لیگ برتر، اکنون در آستانه دومین سقوط متوالی قرار دارد.

این تیم با نام الماس شهر قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران حضور دارد و بعد از سقوط سال 1396 از لیگ برتر به دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، اکنون با توجه به قرار گرفتن در مکان هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست لیگ دسته اول کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر فوتسال ایران است.

نماینده فوتسال قم که در تمام بازی‌های قبلی خود تنها دو پیروزی در مسابقات رفت و برگشت برابر تیم صدرای شیراز کسب کرده، برای سنجش آخرین بخت خود به منظور حفظ سهمیه قم در این سطح از رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران به مصاف صدرنشین گروه نخست یعنی نفت امیدیه رفت اما این بازی را باخت.

با نتیجه‌ای که در دیدار الماس شهر قم و نفت امیدیه رقم خورد، تیم نفت امیدیه در جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با 30 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد تا از تهدید تیم‌های تعقیب کننده نظیر هایپر شاهین شهر و خالص‌سازان زنجان در امان باشد.

این در شرایطی است که هم اکنون تیم‌های نام‌آوران رسالت مازندران، پاس البرز، شهرداری رشت، هبلکس رضوی مشهد، الماس شهر قم و صدرای شیراز در رده‌های چهارم تا نهم گروه نخست جای گرفته‌اند و بازی‌های بعدی الماس شهر قم ظاهرا تاثیری در عدم سقوط این تیم ندارد.

الماس شهر قم که با 24 گل زده و 40 گل خورده وضعیت چندان مطلوبی در جدول ندارد، یک بازی خارج از خانه دیگر مقابل نام‌آوران رسالت مازندران پیش‌رو دارد و در دو بازی خانگی میزبان و پذیرای تیم‌های خالص‌سازان زنجان و هایپر شهر شاهین شهر خواهد بود

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcgyq9u.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما