چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 73186
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

یک مرکز آموزشی اسلامی نوین در غنا ساخته شد 

قم نيوز : یک مرکز آموزشی اسلامی نوین با امکانات متعدد در شهرک تامالی در استان شمالی غذا ساخته می شود. هدف این مرکز آموزش دادن به مدرسان دینی اعلام شده است.
یک مرکز آموزشی اسلامی نوین در غنا ساخته شد 
یک مرکز آموزشی اسلامی نوین در غنا ساخته شد 
به گزارش قم نیوز یک مرکز تحصیلی علوم اسلامی در شهرک تامالی واقع در استان شمالی غذا به هدف گسترش آموزش و پرورش در سه منطقه شمالی و تربیت مدرسان دینی  ساخته شد.

این مرکز شامل 12 واحد کلاس درسی، یک درمانگاه، یک مسجد و یک چاه آب است. مدرسان زبان عربی در این مرکز برای ارتقای مهارت ها و تجربیاتشان استفاده می کنند. شیخ محمد ابراهیم یکی از روحانیون برجسته در این باره گفت: این پروژه چند منظوره 170 هزار دلار خرج برداشته است.

وی گفت که مرکز به زودی تا درجه یک دانشکده اسلامی ارتقای سطح پیدا خواهد کرد.

وی مدیریت را به همکاری با موسسات آموزش اسلامی و خدمات آموزش و پرورش غنا توصیه کرده و از آنان خواست تا از امکانات آموزشی به قدر کفایت بهره ببرند.

این روحانی اهل غنا گفت: آغاز به کار این مرکز تضمین کننده تربیت مدرسان دینی بیشتر و تقویت پایه آموزشی آنان در مدارس اسلامی و مطالعات عربی در سطح پایه  می شود.

دکتر محمد از انجمن جهانی جوانان مسلمان (وایم) به سبب خدمات بشردوستانه و کمک به ساخت  این مرکز قدردانی کرده و گفت: ما تضمین می کنیم که این پروژه در راستای اهداف تعیین شده پیش برود. اولویت ما این است که مدرسان عربی آموزش ببیند و از آنان در راستای دینی انتظارات بیشتری می رود.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcepz8f.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما