پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73263
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهسازی محور تاریخی فرهنگی قم سال آینده به پایان می‌رسد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان بهسازی،‌ نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: با اتمام پروژه‌های باقیمانده بهسازی کل محور فرهنگی تاریخی شهر قم به اتمام خواهد رسید و تاکید در برنامه‌های آتی بر تقویت و توانمندسازی این محور ها است.
بهسازی محور تاریخی فرهنگی قم سال آینده به پایان می‌رسد
بهسازی محور تاریخی فرهنگی قم سال آینده به پایان می‌رسد
به گزارش قم نیوز علیرضا خاکی با اشاره به اقدامات سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر در راستای بهسازی محورهای تاریخی فرهنگی شهر قم اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با احیای این سازمان اقدامات ویژه‌ای در محورهای تاریخی فرهنگی قم انجام شده که از آن جمله می‌توان به بهسازی محور مسجد سلماسی، گذرخان و... اشاره کرد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌ها در قالب بهسازی محور تاریخی فرهنگی قم محور محله قاضی و اتصال محله آقاسیدحسن به عماریاسر و بیت‌النور است اذعان کرد: همچنین بهسازی محورهای باغ‌پنبه، آب انبار لب‌چال و... نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان بهسازی،‌ نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه تا اواسط سال آینده محور محله یخچال قاضی، اتصال محور آقاسید حسن به عماریاسر و بیت النور نیز به اتمام می‌رسد افزود: با اتمام این پروژه‌های باقیمانده بهسازی کل محور فرهنگی تاریخی شهر قم به اتمام خواهد رسید و تاکید در برنامه‌های آتی بر تقویت و توانمندسازی این محور ها است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بهسازی محورهای تاریخی فرهنگی بسترسازی برای توانمندسازی آنها است اذعان کرد: تلاش داریم در موضوعاتی چون تسهیل‌گری، ‌افزایش سرانه‌ها و... کمبود خدمات در این محورها را جبران کنیم و کارهای زیرساختی بیشتر انجام شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeun0.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما