شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 73285
منبع : خبرگزاری فارس

قمي‌ها در جمع مربيان برتر ايران / هیأت فوتبال قم بر ضد كانون مربيان

قم نيوز : موضع‌گيري هیأت فوتبال استان قم برابر كانون مربيان فوتبال بر سر حضور مربيان قمي در مراسم انتخاب برترين‌هاي كشور چالش جديدي در فوتبال قم ايجاد كرد.
قمي‌ها در جمع مربيان برتر ايران / هیأت فوتبال قم بر ضد كانون مربيان
قمي‌ها در جمع مربيان برتر ايران / هیأت فوتبال قم بر ضد كانون مربيان
به گزارش قم نیوز هنوز خاطره تلخ سقوط صبا از لیگ‌های برتر و دسته اول ایران و منحل شدن این تیم، سقوط نماینده قم از لیگ برتر فوتسال و دسته اول ایران، بلاتکلیفی قهرمان لیگ برتر فوتبال قم در راه لیگ آزادگان و بسیاری ناکامی‌های دیگر از ذهن علاقمندان به فوتبال و فوتسال قم پاک نشده که حالا موضع‌گیری هیأت فوتبال برابر کانون مربیان این رشته به یک سوژه جدید و البته منفی دیگر در این رشته پرمخاطب تبدیل شده است.
 

چالش جدید در سال پر فراز و نشیب هیأت فوتبال قم

در واقع حضور مربیان فوتبال قم در مجمع مربیان برتر فوتبال پایه کشور با موضع‌گیری هیأت فوتبال استان قم برابر کانون مربیان این رشته، هم اعتبار این کانون و مربیان منتخب را زیر سئوال برد و هم اینکه به طور خودکار متولی فوتبال قم را وارد یک حاشیه و چالش جدید در سال پر فراز و نشیب 1397 هیأت فوتبال قم کرد.


سرمربی جوانان صبا بهترین مربی فوتبال ایران

این در حالی است که مراسم انتخاب بهترین مربیان فوتبال ایران در سال ۹۶ هفته گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از بزرگان فوتبال ایران برگزار شد و از جمع مربیان قمی، داود عاصم‌آبادی مربی جوان فوتبال قم به عنوان مربی برتر فوتبال پایه کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

عاصم‌آبادی مربی با دانشی است که چند فصل متوالی هدایت تیم فوتبال جوانان صبای قم را بر عهده داشت و با این تیم قهرمان مسابقات لیگ دسته اول ایران در فصل 97 – 1396 کشور شد تا به واسطه این موفقیت یکی از مربیان برتر فوتبال پایه ایران لقب بگیرد.


شریفی برترین مربی فوتسال قم در کشور

همچنین در این مراسم مربیان برتر فوتسال پایه کشور معرفی و تجلیل شدند که در این بخش علی شریفی مربی جوانی که سابقه بازی در تیم‌های ارم‌کیش قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم و چند تیم دیگر را دارد به عنوان مربی برتر فوتسال پایه ایران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

 
اطلاعیه هیأت فوتبال قم بر ضد کانون مربیان

اما بعد از این انتخاب که بازتاب‌های گسترده‌ای در جمع اهالی فوتبال و فوتسال قم داشت، اطلاعیه هیأت فوتبال استان قم راجع به معرفی این مربیان از سوی کانون مربیان فوتبال قم، در نوع خود جالب توجه و البته عجیب بود، اطلاعیه‌ای که در آن اعلام شده انتخاب مربیان برتر استان توسط کانون مربیان با توجه به عدم ثبت و تصویب اساسنامه از وجاهت قانونی برخوردار نیست.


فوتبال قم همچنان روی نوار اخبار منفی

هیأت فوتبال قم در این موضع‌ خود راجع به عباس رحمانی مدیر این کانون گفته، رحمانی صرفا بر اساس حرکت‌های قبلی و از روی علاقه شخصی به فوتبال اقدام به انتخاب و معرفی مربیان برتر کرده و این انتخاب‌ها از سوی هیأت فوتبال به هیچ وجه جامع و کامل نیست و نظر هیأت فوتبال نیز بر این انتخاب‌ها استوار نیست.

حال این موضوع به ذهن می‌رسد که کریم بهرامی و سایر دوستان در هیأت فوتبال قم چه مصلحتی را برای انتشار این اطلاعیه در نظر گرفته‌اند، زیرا با این شرایط سال پرحاشیه و پر تنش هیأت فوتبال قم وارد یک حشایه جدید شد و فوتبال قم همچنان روی نوار اخبار منفی گام بر می‌دارد.


تجلیل از مربیان نمونه قم در حضور وزیر ورزش

همچنین این سئوال مطرح می‌شود که چگونه از داخل قم بدون اطلاع رئیس و مجموعه هیأت فوتبال این معرفی‌ها صورت می‌گیرد و از همه جالب‌تر این است که در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان از این مربیان تجلیل می‌شود اما هیأت فوتبال قم آن را قبول ندارد، واقعا این اتفاقات که کم در فوتبال قم دیده نشده در نوع خود جالب است در حالی که باید متولی فوتبال قم این موضوع را بررسی کرده و پاسخ دهد که ضعف از کجاست؟ آیا بهتر نیست کانون مربیان سر و شکل گرفت و این اتفاقا رخ ندهد!؟

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcenw8f.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما