شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 73297
منبع : خبرگزاری ايرنا

احداث شعبه تامین اجتماعی در پردیسان قم در دستور کار است

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در صورت تامین زمین مورد نیاز، این اداره کل آمادگی دارد در منطقه پردیسان، شعبه تامین اجتماعی دائر کند.
احداث شعبه تامین اجتماعی در پردیسان قم در دستور کار است
احداث شعبه تامین اجتماعی در پردیسان قم در دستور کار است
به گزارش قم نیوز علی اصغر دادخواه در دیدار با امام جمعه پردیسان، افزود: هم اکنون یک شعبه اقماری در این منطقه مشغول ارائه خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی سکونت حدود 300 هزار تَن در این منطقه، شعبه مستقل تامین اجتماعی می تواند خدمات رسانی بهتری به مردم منطقه پردیسان داشته باشد.

پردیسان در منطقه 8 شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

اداره کل تامین اجتماعی استان قم با حدود ٧٥٣ هزار بیمه شده و مستمری بگیر، ١٨ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.
این سازمان دارای چهار بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی در این استان است و بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.

بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای چهار شعبه در استان قم است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه زیر پوشش ارائه می شود؛ همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعبه های اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.


* ساخت مصلای امیرالمومنین(ع) نیازمند مساعدت مسئولان است

امام جمعه پردیسان نیز در این دیدار، با اشاره به آخرین وضعیت مسجد جامع و مصلای امیرالمومنین(ع) این منطقه گفت: این مصلا برای تکمیل و تجهیز در کنار کمک های مردمی به مساعدت مدیران دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی افزود: این مصلا دارای حوزه علمیه، دانشگاه، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، بازارچه، هتل و پارکینگ است که در زمینی به مساحت پنج هکتار به صورت چند طبقه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قوی ترین معمارها از نظر دینی و دانشگاهی و همچنین باتجربه ترین پیمانکاران و مدیران برای تکمیل این مصلا مشغول فعالیت می باشند. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqinq.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما