شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 73308
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتبال استان قم رقم خورد؛

پیروزی تیم‌های عقاب و سرخ پوشان برابر حریفان در قم

قم نيوز : تیم‌های عقاب و سرخ پوشان در لیگ برتر فوتبال استان قم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و ۲ بازی به تساوی انجامید.
پیروزی تیم‌های عقاب و سرخ پوشان برابر حریفان در قم
پیروزی تیم‌های عقاب و سرخ پوشان برابر حریفان در قم
به گزارش قم نیوز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان قم شامگاه جمعه به پایان رسید و در پایان دیدارهای هفته پنجم تیم عقاب خود را به صدر جدول رساند و تیم‌های مهام پلیمر و سرخ پوشان در تعقیب این تیم هستند.

در بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه شهید حیدریان قم، تیم فوتبال عقاب توانست با برتری قاطع و یک طرفه ۶ بر صفر برابر پیروزان به روند مثبت خود در لیگ امسال ادامه دهد و با ۱۱ امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

مهام پلیمر که پیش از این در صدر جدول قرار داشت در دیدار برابر پیام با تساوی یک بر یک متوقف شد و این نتیجه سبب شد مهام پلیمر به رده دوم جدول رده بندی برسد. دیگر تساوی این هفته در دیدار سوهان محمد و هما رقم خورد که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال سرخ پوشان نیز با برتری ارزشمند ۲ بر صفر برابر وحدت به رده سوم جدول صعود کرد و در فاصله ۲ امتیازی صدر جدول قرار گرفت. تیم‌های سوهان محمد و هما نیز در حالی در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند که هر دو تیم ۸ امتیازی هستند و بدین ترتیب تیم‌های حاضر در لیگ امسال در رقابتی نزدیک با هم قرار دارند.

در جدول، پیام با ۶ امتیاز ششم است و وحدت با ۴ امتیاز و پیروزان بدون امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم قرار دارند. پیروزان در صورت ادامه این روند گزینه اصلی سقوط به دسته اول است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaaen0.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما