يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 73336
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم:

بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ًهمه ما باید در برابر آسیب‌های اجتماعی دشمن ایستادگی کنیم و بهترین راه جلوگیری از این آسیب‌ها، گسترش روحیه ایثار و شهادت در میان مردم و به ویژه جوانان است.
بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا هاشمی در گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که در حسینیه بهشت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به امتیازات و ویژگی‌های شهدای مدافع حرم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این شهدا، شهدای مدافع از حرم اهل‌بیت(ع) بودند و در غربت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نام‌گذاری لشکری به نام حضرت زهرا(س) گفت: شهدای لشکر فاطمیون به تأسی از حضرت زهرا(س) غریبانه به شهادت رسیده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه هر انسانی را جانش دانست و افزود: افتخار همه ما این بوده که تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت(ع) هستیم و اجازه تعرض به حرم حضرت زینب(س) را نداده‌ایم، افتخار همه ما این بوده که با فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ‌شده‌ایم.

هاشمی بیان کرد: در 1400 سال قبل به بهانه‌های مختلف حضرت علی(ع) را تنها گذاشتند اما شیعیان عصر حاضر در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداشتند و بنابه فرموده امام راحل مردم عصر حاضر بهتر از زمان امیرالمؤمنین(ع) هستند چراکه بهانه‌ای نگرفتند و به دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) رفتند.

وی تأکید کرد: دشمنان ما تحت عنوان اسلام آمریکایی گروه‌های داعش را به جهت مبارزه با فرهنگ تشیع و مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت پرورش دادند اما دیدیم که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم رمز موفقیت را داشتن روحیه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: اگر دشمن از مسلمانان واقعی هراس دارد به دلیل فرهنگ ایثار و شهادتی است که داریم.

هاشمی با تأکید بر رونق دادن و افزایش روحیه فرهنگ مقاومت در جهان تشیع گفت: اگر ما در سوریه، عراق و افغانستان شاهد سرنگونی داعش و گروه‌های تکفیری هستیم به دلیل همین روحیه فرهنگ مقاومت و شهادت در منطقه است.

وی ترفند دشمن در بین مسلمانان را تفرقه‌افکنی دانست و افزود: ما باید هوشیار بوده و گوش‌به‌فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم چراکه عاقبت‌به‌خیری و سربلندی ما درگرو تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر جدی گرفتن آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: همه ما باید در برابر آسیب‌های اجتماعی دشمن ایستادگی کنیم و بهترین راه جلوگیری از این آسیب‌ها، گسترش روحیه ایثار و شهادت در میان مردم و به ویژه جوانان است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0fbz.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما