دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 73405
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:

افزایش هزینه‌های شهرداری قم کاهش ارائه خدمات را به دنبال دارد

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: شاهد تورم حداقل 80 درصدی در هزینه‌های شهرداری برای ارائه خدمات هستیم، این مساله موجب حداقل نصف شدن خدمات سازمان‌های مختلف شهرداری قم در سال آینده می‌شود.
افزایش هزینه‌های شهرداری قم کاهش ارائه خدمات را به دنبال دارد
افزایش هزینه‌های شهرداری قم کاهش ارائه خدمات را به دنبال دارد
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری سامع با اشاره به تعرفه‌های بهای خدمات شهر قم اظهار کرد: اکنون قیمت‌های واقعی کالاها و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده است و شاهد تورم حداقل 80 درصدی در هزینه‌های شهرداری برای ارائه خدمات هستیم، این مساله موجب حداقل نصف شدن خدمات سازمان‌های مختلف شهرداری قم در سال آینده می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری قم و سازمان‌های تابعه این نهاد روز به روز کوچک تر می‌شوند، با توجه به افزایش هزینه‌های سازمان‌های تابعه شهرداری قم باید اجازه بالا رفتن هزینه‌های خدمات آن داده شود تا شاهد گسترش خدمات شهرداری قم باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: سیاست شهرداری ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در شهر قم است و بسیاری از این تابلوها که کمتر از حد تعیین شده هستند، از پرداخت عوارض معاف شدند، ولی به تابلوهای تبلیغاتی مربوط به کالاهای خارجی در شهر قم بیشترین عوارض تعلق گرفته است.

سامع با اشاره به لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در شهر قم خاطرنشان کرد: هر پزشک حق داشتن یک تابلوی تبلیغاتی دارد، ولی پزشکان برای داشتن تابلوهای بیشتر باید عوارض به شهرداری بدهند، نیروهای شهرداری قم اطلاع رسانی لازم را در این زمینه به پزشکان کردند و روش شهرداری برای برخورد با متخلفین در این زمینه براساس قانون است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciw5ay.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما