پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 73529
منبع : خبرگزاری تسنیم

رئیس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم معرفی شد

قم نيوز : آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه قم با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.
رئیس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم معرفی شد
رئیس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم ظهر امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم، قاسم رمضانپور نرگسی معاون سازمان برنامه‌وبودجهو جمعی از مدیران کشوری و استانی در مرکز همایش‌های شهرداری برگزار شد.

رییس جدید سازمان برنامه‌وبودجه استان قم در این آئین اظهار داشت: از منابع موجود و اعتبارات مالی تزریق‌شده باید به نحو شایسته‌ای بهره برد.

محمود نوربخش با اشاره به کارکرد مهم و اصلی سازمان برنامه‌وبودجه افزود: محدودیت در منابع و توجه به اولویت‌ها مهم‌ترین کارکرد و فلسفه وجودی سازمان برنامه‌وبودجه است.

وی کمبود منابع را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: با توجه به کمبود منابع، نیاز به کارشناسی و اولویت کاری در اجرا و احداث پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و غیره بیش از هر زمان دیگری در سطح ملی و استانی اهمیت پیداکرده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه قم تصریح کرد: نگاه طلب کارانه برخی مدیران غیرقابل‌پذیرش است، از تمام ایده‌هایی که در مسیر شکوفایی و توسعه استان ارائه می‌شود استفاده خواهد شد.

نوربخش ادامه داد: برای توسعه و ترقی قم راهی جز تعامل، همکاری و کمک تمام مدیران و دستگاه‌های دولتی نیست، با هماهنگی گره‌های اقتصادی فراوانی باز می‌شود.

گفتنی است پیش‌ازاین سید حسن رضوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه قم بود، رضوی رییس آب منطقه‌ای تهران شد، محمود نوربخش رئیس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم نیز قبل از این رییس سازمان برنامه‌وبودجه استان مازندران و مدیرکل سیاسی وزارت کشور بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1tde.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما