شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : 73597
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آتش‌سوزی ساختمان ۷ طبقه در قم مهار شد/نجات ۲۰ نفر و مصدومیت ۲ آتش‌نشان

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار اتش سوزی در آپارتمان هفت طبقه و نجات جان بیش از ۲۰ نفر از ساکنین توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی در خیابان آزادگان خبر داد.
آتش‌سوزی ساختمان ۷ طبقه در قم مهار شد/نجات ۲۰ نفر و مصدومیت ۲ آتش‌نشان
آتش‌سوزی ساختمان ۷ طبقه در قم مهار شد/نجات ۲۰ نفر و مصدومیت ۲ آتش‌نشان
 
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به مهار اتش سوزی در آپارتمان هفت طبقه و نجات جان بیش از ۲۰ نفر از ساکنین توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی در خیابان آزادگان اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۶ دقیقه صبح امروز اعلام حریق به مرکز تماس ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صورت گرفت و به سرعت اعزام ناوگان و نیروهای عملیاتی به محل حادثه برای امدادرسانی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه با حضور به موقع و تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی آتش سوزی در این آپارتمان هفت طبقه در خیابان ازادگان مهار شد تصریح کرد: این آتش سوزی که در طبقه منفی یک(پارکینگ) صورت گرفته و یک خودرو طعمه حریق شده بود موجب سرایت دود به کل ساختمان از طریق سرویس راه پله شده بود که ساکنین به طور کامل در طبقات محبوس شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اذعان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی در قالب تیم های اطفاء حریق و نجات همزمان از طریق نردبان نجات و نیروهای تیم نجات، ساکنین از محل خارج و حریق اطفاء شد.

وی با اشاره به وضعیت مصدومان این حادثه گفت:‌دو آتش نشان هم به علت اینکه ماسک تنفسی خود را در اختیار کودکان گذاشتند دچار دود زدگی شدند که توسط اورژانس در محل اقدامات لازم پزشکی در خصوص بهبودی ایشان انجام شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0mn0.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما